1

Onderwerp: bovenkant balletjes cakepopmaker blijven bleek

Er is al veel om te doen, lees ik zo.  :P
Sinds gisteren ben ik druk in de week met de cakepopmaker. Ik heb verschillende recepten uitgeprobeerd, maar ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar.
De ballen zijn aan de onderzijde vastgebakken aan de plaat (ondanks invetten met olie) en goed bruin, maar de bovenzijde is gewoon alleen gerezen en niet bruin.

Klopt mijn cakepopmaker niet, of moet ik naar het juiste recept blijven zoeken?

2

Re: bovenkant balletjes cakepopmaker blijven bleek

Ik heb geen problemen, ja idd de bovenkant wordt wat minder bruin, maar dat zie je niet meer als je ze versierd hebt en de smaak is er niet minder om.. Plakken? Nee ik gebruik de mix die er voor is en spray zuinig met bakspray van dr Oetker.
Ik was hem niet uit maar borstel hem eerst zachtjes schoon met een kwastje  en dan met een mooi zacht keukenpapiertje de finishing touch tot hij weer mooi is.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Soesie schreef:

Ik heb geen problemen, ja idd de bovenkant wordt wat minder bruin, maar dat zie je niet meer als je ze versierd hebt en de smaak is er niet minder om.. Plakken? Nee ik gebruik de mix die er voor is en spray zuinig met bakspray van dr Oetker.
Ik was hem niet uit maar borstel hem eerst zachtjes schoon met een kwastje  en dan met een mooi zacht keukenpapiertje de finishing touch tot hij weer mooi is.

Welke mix bedoel je? Het recept wat in het boekje staat wat erbij zit? Of gebruik jij de cupcakemix soms van Funcakes?
Of zit ik er helemaal naast  ;)

4

ik gebruik funcakes cc mix en bakspray van dr oetker.
Na een paar minutkes draai ik de balletjes om en gaan ze nog 2-3 minuten aan

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

5

Ik heb de mix die erbij hoort, de cakepopmix. Die zat in het pakket wat erbij hoorde, mix, versierseltjes etc.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.