1

Onderwerp: Ik vind het leuk omdat ik het nog niet gemaakt heb

Ik mageen Cars taart maken, vele van jullie zullen accuut beginnen zuchten, maar
omdat ik er nog geen gemaakt heb vind ik het wel erg leuk !!!!!
Ik heb al veel inspiratiebronnen gezien hier natuurlijk, maar nu vroeg ik me toch
af he........die geboetseerde autootjes .......... maken jullie die zo een beetje uit
de losse pols, of is daar een voorbeeldje van ?????

Ik zit nog even te verzinnen of ik een puzzelplaatje ga maken of een geboetseerde
Cars taart........vind puzzelen ook wel erg leuk namelijk.....

Ow enne ....... die bruine kleurtjes die jullie hebben gebruikt ???? Is dat van alles
wat door elkaar of echt een specifieke kleur ????

Ja sorry hoor ik heb zelf die film dus nog nooit gezien, en heb geen idee van hoe en
wat ........ heb wel al op het net zitten spitten, maar daar vind ik dus veel kleurplaten
en ja, die zijn niet ingekleurd natuurlijk !!!!! :D

Kortom iemand tips ??????

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Ik vind het leuk omdat ik het nog niet gemaakt heb

De Cars autootjes die ik tot nu toe gemaakt heb, heb ik uit de "losse pols" gedaan.

Ik heb wel een DVD hoesje voor me liggen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet van de details ben, en dus snel kies voor de vorm en een paar bekende kenmerken waardoor een kind, waar het tenslotte vaak voor is, gelijk in de gaten heeft: "he, dat is Bliksem" (of Takel of welk autootje dan ook).

Enne.. met die "bruine kleurtjes" bedoel je daarmee het bruin waarmee de bergen bekleed zijn? Ik marmer dat namelijk. Bruin, beetje zwart, beetje wit, ander kleurtje bruin... en zo bereik ik het "woestijn" effect... ;)

Kom je er zo een beetje uit? Mocht je ook gebruik willen maken "mijn" DVD hoesje... mail gerust, dan stuur ik 'm je even op!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

ik mag ook een cars taart maken eind deze maand...en ben ook helemaal blij....dus alle tips lees ik ook meteen even mee.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

ik lees ook even mee, omdat ik geen carstaart op de planning heb staan :D, maar er wel 1 op mn planning wil :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

5

Als je bij afbeeldingen in google 'cars' of ' cars bliksem' intikt, krijg je heel veel afbeeldingen, in kleur. Daar heb ik er een paar vanaf gehaald en zo geboetseerd.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Heb je hier iets aan?

http://members.optusnet.com.au/boonenati/3dcakes.html

7

Wauw als ik dat kon..................jeetje mina ga wel overwegen of ik het ga proberen
om een 3d te maken !!!!

8

Koenie schreef:

De Cars autootjes die ik tot nu toe gemaakt heb, heb ik uit de "losse pols" gedaan.

Ik heb wel een DVD hoesje voor me liggen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet van de details ben, en dus snel kies voor de vorm en een paar bekende kenmerken waardoor een kind, waar het tenslotte vaak voor is, gelijk in de gaten heeft: "he, dat is Bliksem" (of Takel of welk autootje dan ook).

Enne.. met die "bruine kleurtjes" bedoel je daarmee het bruin waarmee de bergen bekleed zijn? Ik marmer dat namelijk. Bruin, beetje zwart, beetje wit, ander kleurtje bruin... en zo bereik ik het "woestijn" effect... ;)

Kom je er zo een beetje uit? Mocht je ook gebruik willen maken "mijn" DVD hoesje... mail gerust, dan stuur ik 'm je even op!

Ja ik bedoelde idd het woestijn bruin zeg maar !!! hihi
Enne ik kom er wel uit denk ik hoor !!!!! Ga gewoon lekker freubelen en we zien wel waar het schip strand