1

Onderwerp: Eerste cakepops...leuk, maar nog niet gemakkelijk.

Allereerst mijn beste wensen voor 2012 voor iedereen met veel bakplezier!

Gisteren heb ik voor het eerst cakepops gemaakt, samen met mijn dochter van 8 jaar. Het was erg leuk om te doen...nog niet zo heel gemakkelijk. We wilden er 10 maken voor oudejaarsavond, omdat we maar onder ons vieren waren. Maar natuurlijk werden het er veeel meer.

Het waren er oorspronkelijk 41, maar een aantal sneuvelden met versieren (vielen van hun stokje af/vielen uiteen met door de chocolade halen) en een aantal haalden het versieren niet (verdween in de buikjes  :) ). Omdat het er teveel waren voor ons, kregen twee vriendinnetjes die kwamen spelen wat mee voor thuis....en toen hadden we er zelf nog 13 over.

Jammer dat ik geen foto heb genomen  :grr:  vóór ik cakepops weggegeven had...vandaar dat er maar 13 op de foto staan  :D

Om een lang verhaal kort te maken: hier volgt de foto.
http://www.kipositive.nl/images/stories/pictures/img_8122.jpg

Dank je wel voor het kijken.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Eerste cakepops...leuk, maar nog niet gemakkelijk.

Ziet er gezellig uit  :thumb:

Jij ook een fantastisch 2012 !!!

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

3

Leuk he? Oefenen veel oefenen, dan zie je dat het steeds beter gaat. Voor mij geen straf. ;)
Ze zien er goed uit hoor.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

4

Soesie schreef:

Leuk he? Oefenen veel oefenen, dan zie je dat het steeds beter gaat. Voor mij geen straf. ;)
Ze zien er goed uit hoor.

Nee, idd het oefenen is geen straf  :)  Het is heeel leuk om te doen, dus ik denk dat er dit jaar nog meer volgen.

Dank jullie voor de reacties.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery