1

Onderwerp: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

ik wil voor vanavond nog een taartje maken nu is alles al gevuld (met slagroom bitter koekjes  en slagroom met manderijnpartjes.)

nu heb ik zo een begin zetje met kleuren van wilton en die heeft wel blauw maar die vind ik echt veeeeel te licht nu vroeg ik me af kan ik de marsepein met blauw en zwart donkerblauw maken of moet het op een andere manier!

alvast bedankt voor het reageren.

ben nu vast aan de decoratie begonnen.

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

2

Re: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

een klein tipje zwart zal het inderdaad donkerder maken.
Je zou het op een klein stukje kunnen proberen zodat je ziet hoe het uitvalt!

Liefs, Zanoni

3

Re: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

Ik neem aan de je skyblue hebt van wilton?

Ik weet niet waar je woont maar ik heb wel wat meer blauw in mijn kastje staan dus je mag het ook komen lenen.

Liefs, Zanoni

4

Re: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

Zanoni schreef:

Ik neem aan de je skyblue hebt van wilton?

Ik weet niet waar je woont maar ik heb wel wat meer blauw in mijn kastje staan dus je mag het ook komen lenen.


lief maar ik kom uit amsterdam das een beetje ver.

mengen is niet mijn sterkste kant aangezien ik het allemaal met 1 hand moet doen

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

5

Re: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

Met een beetje violet of roze erdoor krijg je mooie hemelsblauwe kleur. En dan heel klein beetje zwart om hem donkerder te krijgen.

Succes ermee.

Tieneke

6

Re: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

Super bedankt, ik zat echt met mijn handen in mijn haar...... maar mijn marsepein is heel mooi nachtblauw geworden nu met violet er doorheen

7 Laatst bewerkt door Tante Tien (06-04-2013 21:44)

Re: (spoed vraagje) marsepein blauw kleuren.

Oh, nu zie ik het, het is ook zo'n oud topic. Leuk dat ik je kon helpen.

Tieneke