1

Onderwerp: makro

Ik ga morgen voor het eerst sinds ik taarten bak naar de Makro is daar nog iets van ik absoluut moet halen??!!!

Ik heb totaal geen idee dus wie o wie!!

;) ;)

P.s. mijn taartplateau is terug en die vrouw was in de veronderstelling dat ik een afgeronde opleiding hiervoor achter de rug had...gelukkig kent ze jullie taarten niet hihi  :D

groetjes,

Sasja

2

Re: makro

Hai Sasja, niet te min over jezelf hoor, je kan je best aan de rest meten. :)

Ik kom nooit bij de macro maar wel bij sligro de ven. Ik denk dat er weinig verschil in zit.
Wat ik daar zeker mee zou nemen is een doos bakkers poedersuiker. Bij de ven is 10 kilo maar 12 eur. En ik gebruik het toch veel. Voor je icing, botercreme en ik maak ook vaak zelf fondant. Daarbij is het lang houdbaar.

Wat ik ook leuk vond was zo'n emmertje vloeibare fondant.
Verder hebben ze vaak leuke strooisels maar vaak zo veel dat het weer vrij duur word.

O, en ik had pas een grote rol witte bakpapier voor ongeveer 7 eur. Veel steviger en er zit heel wat op dus in verhouding niet echt duur. En ik koop er ook altijd snoepzakken, heel goedkoop, voor als ik botercreme wil spuiten en dergelijke. (of als ik even geen zin heb om cornetjes te vouwen voor de icing, dan knip ik de snoepzakken gewoon korter. ;) )