1

Onderwerp: taart met een verhaal

voor iemand die we op vakantie hebben leren kennen.... we zijn samen met hun wezen zwemmen, en later ook wezen bowlen met de kindjes. dus dat was mijn inspiratiebron voor deze taart. kom ik er een dag van te voren achter dat hij gek is van buurman en buurman. tja dat is ook wel erg leuk om dat erbij te doen.
dus het was erg lastminute. erg doorwerken, en verweg afleveren Castricum naar andere kant van friesland!

Zie hier de strip.... buurman wil de slingers ophangen, (aan de zijkant van het zwembad) die raakt daardoor lek, het water loopt eruit, waardoor de andere buurman uitglijd met bowlen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YBQMOBH8.jpg

groetjes christa

2

Re: taart met een verhaal

Ik vind buurman en buurman erg leuk! Mooi geboetseert, ze zijn net als op tv!

Sweet Love

3

Ow wauw! Gaaf gemaakt! Net echt!

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

4

Echt een super taart.
En het verhaal doet je helemaal inleven in dit stukje taart-tv/strip. Heel leuk gedaan!

"Love is like cake; you never know when it's coming, but you'd better eat it when it does!"

dank je eefje en ricky, en dat terwijl boetseren helemaal niet mijn ding is. maar deze lukte erg goed.

bedank voor je compliment... wel grappig he, het verhaal erbij. vond ik ook wel.

groetjes christa

6

Wat cool!

7

:lol:  :lol: ik zie het helemaal voor me :Y  je kunt zo scenario-schrijver worden voor nieuwe afleveringen  O-)  :D  :Y

wat een ontzettend leuk gemaakte taart :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

wat leuk bedacht complimenten :thumb:

9

Gaaf hoor, de taart is inderdaad een strip op zichzelf, ontzettend leuk bedacht.

carien, dat kan ik altijd nog gaan doen als ik het taarten niet meer zie zitten! Senarioschrijver! hihi.
en dat terwijl ik maar niet op een idee kwam, het vormde stukje bij beetje.

krijg nu alweer zin in de volgende taart. een fokke en sukke taart. ik word striptaartenaar denk ik! hihi.
:lol:  :lol:  :lol:

GEWELDIG!!! leuk gedaan! Mag ik hem opslaan?

tuurlijk! toch leuk om inspiratie bij elkaar op te doen!

13

Fantastisch!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

14

mooi gedaan en heel grappige taart.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen