1

Onderwerp: Nieuwjaarstaart met champagnefles vraag

Ik ga waarschijnlijk morgen de nieuwjaarstaart met fles uit de Mjam van vorig jaar winter maken. Ik ben dit nummer en dus ook de how to ervan kwijt en vroeg me af of baksters die deze taart gemaakt hebben mij ook kunnen vertellen hoe de fles op de taart wordt bevestigd?

Is het de bedoeling dat de taart op een beklede taart wordt "gelegd" of dat de taart bijv. met openslaande punten wordt gemaakt, waaruit de fles springt?

2

Re: Nieuwjaarstaart met champagnefles vraag

Hi,

Bij de mjam taart kun je het sjabloon van de fles uitprinten even kijken bij sjablonen.
De fles komt gewoon bovenop de taart met( icing bevestigen) dit weer camoufleren met goud geduste puntjes
weet je de rest wel ???

Succes !!!

Taart groetjes Ellen

3

Dank je Ellen, ik ben dat nummer nu dus even kwijt, kan hem niet meer vinden. Nee de rest weet ik eigenlijk ook niet. Ik ga hem morgen freubelen met een taartvriendin die die how to wel heeft, maar ik wilde me vast voorbereiden.

Hoe bedoel je fles uitprinten?! Ik dacht dat je een flesje moest inwikkelen met folie en fondant, niet?

4

Theodora schreef:

Dank je Ellen, ik ben dat nummer nu dus even kwijt, kan hem niet meer vinden. Nee de rest weet ik eigenlijk ook niet. Ik ga hem morgen freubelen met een taartvriendin die die how to wel heeft, maar ik wilde me vast voorbereiden.

Hoe bedoel je fles uitprinten?! Ik dacht dat je een flesje moest inwikkelen met folie en fondant, niet?

Klopt maar als je naar de site van de Mjam sjablonen gaat kun je het sjabloon van de fles uit printen deze  past precies op een bierflesje zo heb je de juiste maat voor op een taart ;)

Taart groetjes Ellen

5

Ellen Lagas schreef:
Theodora schreef:

Klopt maar als je naar de site van de Mjam sjablonen gaat kun je het sjabloon van de fles uit printen deze  past precies op een bierflesje zo heb je de juiste maat voor op een taart ;)

Als je mij een email stuurt kan ik die van jouw zien dan wil ik je wel een kopie sturen, op deze site lukt het me niet

Taart groetjes Ellen

6

www.mjamtaart.com/silverstripe/publicaties/de-magazines/jaargang-2/album/winter-2010

volgens mij moet het zo lukken....??

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

7

Dank je ik heb de mal al van Ellen gehad.

8

Hier iemand met hetzelfde probleem, halve huis overhoop en kan precies die Mjam niet vinden!!! En ik moet dit weekend die taart maken voor een klant. Kan iemand me de werkbescrijving please mailen??

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

9

Sweetpie schreef:

Hier iemand met hetzelfde probleem, halve huis overhoop en kan precies die Mjam niet vinden!!! En ik moet dit weekend die taart maken voor een klant. Kan iemand me de werkbescrijving please mailen??

Als je kan wachten tot 9 uur vanavond (kids op bed enzo) wil ik ze wel voor je scannen en mailen.........gezien copyright enzo, alleen voor eigen gebruik  ;)

10

Karin, dat zou helemaal top zijn, daar zou je me super mee helpen. Ik ben van plan morgenavond te beginnen.

Thanx!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl