Onderwerp: Moet de vulling bij de kleur passen?
Ik ontdekte datik dat altijd doe. Had nu een dikkie diktaart gemaakt dus die had een sinaasappel/mandarijntjes vulling. Voor mij heel logish want Dikkie Dik is oranje. Meer mensen zo'n tik ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moet de vulling bij de kleur passen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ontdekte datik dat altijd doe. Had nu een dikkie diktaart gemaakt dus die had een sinaasappel/mandarijntjes vulling. Voor mij heel logish want Dikkie Dik is oranje. Meer mensen zo'n tik ?
Hmm ik heb pas een roze taartje gemaakt met bruine rozen. En de vulling was bruin met roze
Het staat wel heel mooi vind ik met aansnijden, maar goed voor de rest let ik er niet echt op geloof ik, als het maar lekker is!
Nee ik let daar helemaal niet op. Kan gewoon ook niet altijd.
Laatst had ik een bestelling: iemand wilde een hockeyveld. Dat is toch echt groen. Ok
he ja ik heb ook die tik
taart rood?
vulling ook
maar met groen wordt het al lastiger ja
of let ook heel erg op logo's etc
wit met rood, oke
dan dat
Nee, daar let ik niet op. Denk er soms wel aan maar meestal hebben ze toch een voorkeur voor een bepaalde vulling/smaak. En die klopt dan niet bij de bekleding die ik in gedachten heb. Volgens mij let niemand die gewoon een stukje taart eet daar op.
Niet geheel bewust hoor, maar ja ik hou er wel rekening mee. Met al het eten trouwens, dat het een beetje bij elkaar past qua kleur, soms door dezelfde kleuren, soms juist andere (bijpassende) kleuren......suf he
Heb eens voor een (Atlantis) feestje blauw brood gebakken, dit ging dus maar langzaam op h
Ach ik maak veel groene taarten met bloemetjes en bijtjes enzo en dan vind ik een aardbijenvulling zo leulk want ja die staan ook in onze tuin. Het is inderdaad niet heel bewust maar meer een soort onbewuste logica..
overigens bak ik alleen voor mezelf dus dat scheelt..
Groene vulling?? Iets met pisang ambon?????
Mirjam
vind het zelf vaak juist erg grappig als het tegengesteld is, bv een witte of lichte bedekking met een choco biscuit mix.
ziet er zo grappig uit met aansnijden.
ik ga er ook helemaal niet op letten, vind ook dat er al heel veel kleurstof in de marsepein, wil ik niet nog eens extra kleurstof in bijvoorbeeld de biscuit doen.
Daar let ik nou niet echt bewust op. Wat natas zegt is ook best leuk...
Wel heb ik laatst een roze taart gemaakt en voor de gein het biscuit ook roze gekleurd. Opdracht doe maar iets met roze (dus wordt ie rozer dan dat je verwacht dat het is).
greetsz KiT
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moet de vulling bij de kleur passen?