Onderwerp: een heel snel boetseer paardje
omdat ik toch in tijd nood kwam,koos ik voor een heel snel boetseer paardje,echt in 10 minuten was tie klaar en de onderste heb ik van een zelf gemaakte mold gemaakt

taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een heel snel boetseer paardje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
omdat ik toch in tijd nood kwam,koos ik voor een heel snel boetseer paardje,echt in 10 minuten was tie klaar en de onderste heb ik van een zelf gemaakte mold gemaakt

taartgroetjes Carla
Dat is dan een paard voor de paardenrennen hihi!!! Heel erg mooi gelukt hoor!
Leer mij maar ook zo snel boetseren. Goed gedaan in zo een korte tijd. Ik gebruik na 2 jaar overal nog mallen voor.
Maar wel een schattig paardje! 
Wat een snoepie Carla...en dat in 10 minuutjes!!!! 
Jeetje in 10 minuten
, je had mee kunnen doen met de boetseer wedstijd op de laatste beurs..taart en Trends was het toch
Het paardje komt me inderdaad bekend voor
Je taart is ook weer super!!!
Ben benieuwd naar de volgende, is hij al klaar?? Kom op Carla dat kan sneller, beetje doorwerken
In mei heb je weer vakantie 
Heel leuk en schattig gemaakt!! 
Schattig paardje zeg, en supersnel in 10 minuten.
Dat doe ik je niet na, knap!
dat is zeker een heel leuk paardje. ik vind het taartje ook heel leuk, alleen zou ik het persoonlijk nog mooier vinden als hij iets meer zou inspringen met de maat. dus of de bovenste kleiner of de onderste groter.
Ja, ben ik wel met je eens Kwebbeltje.
Maar wel een snoezig paardje in 10 min hoor!!! 
ja Bren,dat vond ik ook en ik had echt 20cm en 15cm gedaan,met het stapelen dacht ik o jee bijna geen plek voor versiering en echt normaal bekleed dus niet dik ofzo,zal een kijken of ik de volgende x ff foto's van het paardje kan doen,tis echt zo gepiept en het blijkt dat het ook nog op een bekend
paardje lijkt uit een boek ?? of serie?? geen idee en ja Femke de volgende is klaar en de andere is in aantocht
en iedereen weer bedankt voor de leuke reaktie´s
grt Carla
Car, ik heb het ook een keertje gehad hoor
. komt ook een beetje door een wat grotere maat parelrand denk ik, dat versterkt het ook nog eens een keertje. en misschien is die van 20 cm nog iets geslonken in het blik?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een heel snel boetseer paardje