1

Onderwerp: Een Magisch 2012 stapeltaart

Als plaatje voor mijn kerstkaart van dit jaar hebben Tessa (Tessa92 op het forum) aan deze dummie gewerkt. Met een steruitstekertje aan de kaart is die naar iedereen verstuurd, vandaar de vele sterretjes op de taart.

Daarna heeft hij nog op de kerstmarkt voor het goede doel op school gestaan om het kraampje aan te kleden en nu staat hij in de woonkamer te pronken. Ik heb donderdag met groep 8a koekjes en cakejes versierd die 's avonds zijn verkocht voor stichting Doe een Wens, waar ik vaker taarten voor maak. De groep van mijn dochter had het meeste geld opgehaald, ruim € 340! Echt fantastisch dus.

De huisjes zijn gemaakt met uitstekers van Bien die ik op de Taart en Trend beurs heb gekocht.

http://www.traktaartie.nl/images/traktaartie/Taarten/Taarten%20-%20Seizoens-%20en%20feestdagentaarten/kerstkaart%202011.jpg

Fijne feestdagen nog!

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

Re: Een Magisch 2012 stapeltaart

GEWELDIG!!! :thumb:  :thumb:

Wat een mooie taart, heb je een close up van de kleine details voor de huisjes. Dat sneeuwpopje hoe groot is die??

En 340€ voor Doe een wens is helemaal te gek :thumb:

3 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (26-12-2011 10:21)

Ik blijf er naar kijken :lol: , die steentjes, sneeuwballetjes, kerstkransjes vogelhuisje, lantaarnpaal :thumb:  :thumb:

4

Dank je wel, leuk om te lezen. Ik moet zeggen, meeste credits naar Tessa voor de kleine details. Het vogelhuisje, lantaarnpaaltjes en kerstboompjes komen uit Alphabeth molds. Steentjes en sneeuwballen hebben we zelf gedraaid.

De kransjes heeft Tessa zelf geknipt met een hobbyschaartje, strikje erop komt uit mold van First Impressions. Het sneeuwpopje is zelf gemaakt en is ongeveer 2,5 cm groot. Ik heb geen detailfoto's gemaakt, maar kan eventueel nog wel gebeuren.

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

5

Heel erg mooi!!!! En wat een superdetails!!!

6

Hij is echt super gaaf!

Liefs, Zanoni

7

Dit is echt een WAUW taart!
Fantastisch!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

8

Heel erg mooi!!
Prachtige kleur blauw ook  :Y

9

Heel erg mooi!!! :Y  :Y  :Y  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

wat een cutie!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Wat een mooie en leuke taart, mooi bedrag voor het goede doel! Fijne 2e kerstdag!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

12

Erg mooi! :thumb:

13

Erg mooi ontwerp zeg, en heel goed uitgevoerd samen. Heel mooi.

Tieneke

14

Fantastisch mooi gemaakt :thumb:  :thumb:

15

Mooi Gosia. Altijd leuk om te zien wat jij en Tess samen maken :Y

Be in love with what you have