Onderwerp: mijn tweede bestelling
dit is mijn tweede bestelling die ik gemaakt hebt.....hij is een beetje kitch,maar dat was ook de bedoeling.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn tweede bestelling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dit is mijn tweede bestelling die ik gemaakt hebt.....hij is een beetje kitch,maar dat was ook de bedoeling.

wauw...kitsch maar prachtig...ik hoop dat ik dat zo nog eens leer! 
erg mooi
wat voor bloemen zijn de witte?
fijne feestdagen
erg mooi
wat voor bloemen zijn de witte?fijne feestdagen
die witte bloemen? gewoon eigen fantasie(ik ben een beginner)heb zelf een stokje inelkaar gefriemeld met hierop ijzerdraadjes,zo kan ik in bloemblaadjes mooie nerfjes/ribbeltjes maken.
fijne kerstdagen!
Beginner?...whahaha!...ehm..IK ben een beginner...dat van jou, ziet er al veel gevorderder uit!
....zo een rozen kan ik echt nof niet makwn!Petje af dan!
Beginner?...whahaha!...ehm..IK ben een beginner...dat van jou, ziet er al veel gevorderder uit!
....zo een rozen kan ik echt nof niet makwn!Petje af dan!
heel rustig voor gaan zitten,dan lukt het echt wel hoor!
fijne dagen
Mooi zeg en vind je zeker ook geen beginnner hoor.
Vind persoolijk die 3 rozen boven op te druk worden voor de taart en de kleur ook niet echt passen maar dat is mijn persoonlijke mening.
zijn verder wel erg mooi heb ook nog nooit bloemen gemaakt ach ik heb pas 1 simpele (wat voor mij nog moeilijk zat was) gemaakt dus komt allemaal vanzelf haha.
Ik had denk ook de rozen weggelatenasr ik denk dat de klant niets minder dan super blij was!!
bedankt voor de reacties....ik vind zelf de kleur van de rozen goed gelukt
verder was de taart een vrije opdracht.....toen ik een foto van de zeer kitcherige kerstboom van de klant zag,heb ik daarop de taart gebaseerd,vandaar misschien iets te druk,maar dat was de kerstboom ook...hahaha
en de klant was superblij
ik vind 'm helemaal goed