Onderwerp: gewoon even 180 cupcakes, een spoedje.
s'ochtends om 10:00 uur vraag binnen, - s'middags om 15:00 uur afgeleverd.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gewoon even 180 cupcakes, een spoedje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
s'ochtends om 10:00 uur vraag binnen, - s'middags om 15:00 uur afgeleverd.

* icoontje met uitpuilende ogen*
jeetje, hoe groot is jouw oven dan en woon je in de supermarkt ofzo??

* icoontje met uitpuilende ogen*
jeetje, hoe groot is jouw oven dan en woon je in de supermarkt ofzo??
![]()
Was het eerste wat ik ook dacht, haha.
pfffffffffff zou helemaal gestress zijn hahaha wel mooi geworden voor een spoedje.
hoe doe je het?!
respect!!
Pffffffffffffff............... heb jij een turbo ofzo?
* miekje maakt een diepe buiging*
nee, ik weet het eigenlijk ook niet , ik denk door de planning in mijn .hoofd, en als je wil, kan je heel veel blijkt wel weer.
en dan heb ik ook mijn kids tussen door nog opgehaald van school en weer terug. wat een giller. 
@Henny71 intens welgemeend respect!!
@Carien

bedankt dames voor jullie lieve woorden 
Ongelovelijk!!!!!!!!!!
En de decoraties op de cc heb je ook nog ff tussendoor gemaakt???
Of had je al bloementjes enzo op voorraad, voor het geval je een spoedje kreeg?
Heb een gewone oven, en een cc vorm voor 24. Als ik er 180 moet bakken moet ik 7,5 keer een blik in de oven x 20 minunten, dan ben je alleen al zo'n 2,5 uur aan het bakken. ff afkoelen voordat je ermee verder kan............. en dan ook nog de kids tussen door halen/brengen. Je bent een toppertje.
Ongelovelijk!!!!!!!!!!
En de decoraties op de cc heb je ook nog ff tussendoor gemaakt???
Of had je al bloementjes enzo op voorraad, voor het geval je een spoedje kreeg?
Heb een gewone oven, en een cc vorm voor 24. Als ik er 180 moet bakken moet ik 7,5 keer een blik in de oven x 20 minunten, dan ben je alleen al zo'n 2,5 uur aan het bakken. ff afkoelen voordat je ermee verder kan............. en dan ook nog de kids tussen door halen/brengen. Je bent een toppertje.
ja, de bloemen waren van een andere bestellingen over. die bewaar ik dan. en ja het toeval lachte mij toe. dus die mazzel had ik dan dit keer.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gewoon even 180 cupcakes, een spoedje.