Onderwerp: vragen over cupcakes(ben 'n beginner!)
Hallo allemaal,
Ik weet dat ze vast en zeker al gevraagd zijn en ik heb het forum al doorzocht...maar..toch Een aantal vragen om op weg te komen met het bakken van cupcakes.
Ik heb altijd heel simpel de mix van dokter Oetker gebruikt om cupcakes te maken. Maar dat was voor ik begon met taarten van fondant. Nu wil ik dus ook cupcakes met fondant maken, maar dan moet ik wel eerst fatsoendelijke cupcakes hebben…
Vragen over cupcakes beslag:
Ik zou heel graag een recept willen waarmee ik iets flinkere en luchtigere cupcakes krijg.
Lukt dat goed genoeg met de mix van funcakes??? Of is er een ander makkelijk recept?
Kan ik ze ook maken met gewone cakemix van de honig? Hoeveel moet ik dan in één bakje doseren?
Vragen over cupcakes bakjes en bakblik
Dan wil ik ook vragen welke cupcake bakjes ik het beste kan gebruiken? Ik heb die van dokter Oetker, maar ben er niet zo over te spreken qua stevigheid.
Dan de laatste vraag hierover.zetten jullie de bakjes in een bakblik? Ik krijg namelijk soms vervormde cups(niet mooi rond) en werkt dit dan ook goed?
Vragen over de hoeveelheid in één bakje:
Dan heb ik nog de vraag hoeveel ik in zo een bakje moet doen? De een zegt een ijslepel gebruiken de ander weegt het af. Wat is nu de beste optie. Want ijslepels verschillen van maat.
Als deze vragen beantwoord zijn, dan kan ik in mijn kerstvakantie eens lekker stoeien!
Bedankt alvast!