1

Onderwerp: Mijn laatste PME

Mijn laatste PME les was afgelopen zondag. Jammer, want ik vond het erg gezellig. Dit was mijn laatste werkstukje.
De benen van het ventje zijn wat gegroeid omdat ze niet goed genoeg gedroogd waren, maar ik vind het toch wel een lief stelletje.
https://lh3.googleusercontent.com/-wg0PPP9ppLs/TvNzCYvaQoI/AAAAAAAAIL8/QvX4r3YVvUQ/s640/IMAGE_1000000990.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-GMrdHDa5Slg/TvNtINVYARI/AAAAAAAAIME/oO0hvD4Tg9Q/s640/IMAGE_1000000992.JPG
Bedankt voor het kijken

2

Re: Mijn laatste PME

Mooi stel!    :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

Mooi gedetaileerde gezichtjes. De sluier vind ik ook helemaal geweldig.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

4

Heel erg mooi gemaakt!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

5

Hij heeft idd wel hele lange benen  :D ...maar wel mooi gemaakt. Vooral het bruidje vind ik mooi. Super :thumb:

6

Prachtig en wat een mooi bruidspaar!
Gefeliciteerd met je diploma.

grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

Geweldig!! wat kan jij toch goed boetseren, die mondjes, het hele gezichtje :thumb:  :thumb:

8

Madame Gâteau schreef:

Geweldig!! wat kan jij toch goed boetseren, die mondjes, het hele gezichtje :thumb:  :thumb:

@ Femke, dat vind ik een reuze lief compliment  :o , maar als ik maar de helft zo goed kon boetseren als jij was ik al reuze blij  :Y

@ Dank jullie wel voor de leuke reacties  :D

9

Gefeliciteerd! Mooi gedaan.

10

Wat een prachtige gezichtjes heb je gemaakt!! Vooral van het meisje! Helemaal super!!  :thumb:  :thumb:

11

wat gaaf gemaakt Gertieneke  :thumb:  :thumb:  :thumb: en gefeliciteerd  ;)
groetjes Carla

12

Supermooi, inderdaad in het bijzonder het gezichtje van de bruid, zoo lief en mooi !

Groetjes, Conny

13

wow die is mooi!!! :thumb:  :thumb:

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten