1

Onderwerp: hoeveel Merengue botercreme voor toef

Hallo allemaal,

Ik heb begin januari mijn eerste bestelling cupcakes. Ik moet er 46 maken.

Het meeste wat ik ooit tegelijk heb gemaakt is 6  :D

Nou had ik een vraagje: Om de kosten zo laag mogelijk te houden wil ik graag niet te merengue botercreme maken. Heeft iemand een idee hoeveel ik ongeveer nodig heb per toef?
Blijft het gewicht gelijk aan het eind. Dus is 100 gram eiwit + 200 gram suiker + 300 gram boter aan het eind ook 600 gram botercreme?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Vind het wel heel spannend hoor zo'n eerste bestelling.

Re: hoeveel Merengue botercreme voor toef

kan er echt niemand me helpen!!

3

ik kan je helaas niet helpen, maar ik denk dat de meeste dames dik in de pre-kerst-stress zitten, dus ik zou je berichtje dinsdag nog even  "up-pen", dan krijg je vast wel reactie !

Groetjes, Conny

4

Feitelijk gezien kan het gewicht niet minder worden lijkt me. Er verdampt niks en er word niks weg gegooid.  :)

Ik heb alleen geen idee hoeveel gram er in een toef gaat zitten. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe groot je je toef maakt.
Ik gok op 40 gram per toef maar dat is echt een wilde gok.  ;)

5

Wat je overhoudt kun je prima invriezen en na ontdooien opnieuw even doormixen.. dus geen risico's lopen dat je 'krappe' toeven moet gaan maken omdat je te zuinig was..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!