1

Onderwerp: De molen in Terheijden?

Hoi hoi,

Ik ben een beginneling en erg enthousiast en zit al uren achter de computer om van alles over taarten te lezen en op dit erg leuke forum!! Nou las ik dat er in Terheijden een winkel zit die ook het eea verkoopt voor het bakken van taarten. Is er iemand die weleens in die winkel komt en wat kun je er zoal krijgen?

2

Re: De molen in Terheijden?

Het zit  ook niet ver bij mij vandaan en ik wil er eigenlijk ook wel een keer naartoe. Ze hebben een website, zal eens kijken of ik hem opgeslagen heb.
Ze verkopen er in ieder geval rolfondant en h

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

3

Hoi,

bedankt! Ik heb de site ff doorgelezen en ze hebben idd wel het eea. Binnenkort maar even kijken.

Groetjes

4

Hoi Martinique,

Ik heb even je linkje aangepast in verband met de spelregels.

Spelregels mbt linkjes naar en & reclame voor andere sites
Het (forum van) Deleukstetaarten.nl wordt mogelijk gemaakt door de webwinkel www.deleukstetaartenshop.nl.

# Een topic starten om reclame te maken voor een (web)winkel voor taartdecoratie is niet gewenst
# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes
# Je mag wel verwijzen naar (web)winkels die zich niet specifiek richten op taartdecoratie

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Ik ben er zaterdag geweest. Een klein nostalgisch molenwinkeltje met veel hebbedingetje. Vooral bakmixen voor brood en cake.
Maar ze hebben dus ook fondant, bavaroisvullingen, pareltjes, voetbalouweltjes, en hele gave bakblikken.
Erg leuk om even te neuzen!

6

sarina schreef:

Hoi,

bedankt! Ik heb de site ff doorgelezen en ze hebben idd wel het eea. Binnenkort maar even kijken.

Groetjes

In de winkel hebben ze meer taartdecoratiemateriaal dan op de site vermeld staat. Het is echt de moeite waard om er eens te gaan kijken. Ze doen er tegenwoordig geloof ik ook workshops.

7

Dan moet ik binnenkort ook maar eens gaan neuzen.

marleen

8

Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga zeker binnenkort ff kijken..

9

Jozien schreef:

Hoi Martinique,

Ik heb even je linkje aangepast in verband met de spelregels.

Spelregels mbt linkjes naar en & reclame voor andere sites
Het (forum van) Deleukstetaarten.nl wordt mogelijk gemaakt door de webwinkel www.deleukstetaartenshop.nl.

# Een topic starten om reclame te maken voor een (web)winkel voor taartdecoratie is niet gewenst
# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes
# Je mag wel verwijzen naar (web)winkels die zich niet specifiek richten op taartdecoratie

Groetjes, Jozien.

Oh jeetje, wat stom van mij. Sorry...:-(

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

10

haha heel west brabant verzamelen! :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

11

Martinique schreef:

Oh jeetje, wat stom van mij. Sorry...:-(

Nee hoor, geeft niks, maar dan begrijp je even waarom ik het heb aangepast!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

Wordt nog gezellig daarzo..

13

Ik ben vandaag dus naar de Molen geweest. Echt een heel leuk winkeltje!! Heb wat bakblikken, kleurstof en fondant gekocht. Ze hebben hele leuke bakblikken in allerlei maten en vormen. Ze hebben veel bakmixen enzo. Echt een aanrader om een keer heen te gaan!  Nu ga ik lekker bestellen bij de webshop..

14

ooh dit is goed nieuws :) Kan ik als ik bij m'n schoonouders in Breda ben daar eens langs :)