Onderwerp: Cupcake Time :)
Dag lieve mede-baksters !!
Vorige week heb ik al 2 kersttaarten gemaakt en deze staat te wachten in de vriezer tot zondag en maandag zondag ochtend heb ik een brunch en mijn broer vroeg of ik iets van cupcakes wil gaan bakken, leuk lijkt me dat, alleen nog nooit gedaan dus ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij willen helpen en jhaaa de ,,zoek,, functie heb ik al gebruikt, maar toch niet alles duidelijk !!
* Ik wil graag een amaretto botercreme en witte chocolade botercreme (beide zijn al gemakt en staan in de vriezer) toef gaan spuiten op de cupcake!!
- Welk spuitmondje maat kan ik het beste kopen?
- Wanneer spuit ik de toef erop, voordat je ze gaat eten of kan dit al een x aantal dagen van te voren?
* Bewaren, kunnne jullie mij vertellen hoelang cupcakes goed blijbven en hoe ik ze moet bewaren, ook met die grote toef erop?
* Hoelang van te voren kun je de ongevulde cupcakes maken voordat ze beginnen met uitdrogen?
Ik heb ze nodig voor zondag ochtend, ik ben vandaag en morgen vrij en zaterdag moet ik werken van 14:00 tot 22:00 dus wanneer kan ik alles het beste maken?
Nou thnx alvast, liefs yve