1

Onderwerp: vraagje over decorating tip covers

hallo

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met de decorating tip covers van Wilton? Ik heb ze van mijn opa en oma gehad maar ze blijven naar mijn mening niet echt goed zitten. de kleine glijden eraf en de grote zijn te groot. doe ik iet verkeerd? of zijn ze gewoon niet goed?

bedankt voor de antwoorden

(p.s. ik heb geen idee of deze in de goede rubriek staat zo niet sorry.)

Re: vraagje over decorating tip covers

je bedoelt die harde witte hoesjes? Die glijden er bij mij ook af, ben er niet tevreden over. ik heb nu andere, even opzoeken....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/icin … -3395.html

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

deze rubberen zijn juist degene die ik heb.. doe ik iets verkeerd dan met erop zetten, want hij glipt er weer af tot het puntje en dan zit hij los

4

Ik gebruik ze altijd en ben er super tevreden over. Je moet ze uiteraard wél goed aandrukken. De kleinere tipcovers zijn voor de standaard spuitmondjes, de grote tipcovers voor de grotere spuitmonden, zoals b.v. de 1M.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

de grotere zijn ook voor spuitmondjes met wijde openingetjes, zoals het grasmondje oid. :)
bij deze covers gebruik je uiteraard ook de spuitmondjes van wilton :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

ja tuurlijk bij de spuitmondjes van Wilton. Nou ja dan nog maar eens proberen en anders maar terug naar de winkel om te vragen hoe t zit