1 Laatst bewerkt door mamalein (19-12-2011 14:56)

Onderwerp: Kerstspekjes / spekkies sneeuwpop/kerstboom etc... WAAR??

GEVONDEN!!!!

Wie heeft er enig idee waar je kerstspekjes kunt krijgen dit jaar??
Vorig jaar kon je ze op iedere straathoek kopen en nu zijn ze (voor mij) onvindbaar....

Wintermellows / kerst spekjes / spek in de vorm van een kerstboompje of sneeuwman.

WIE HEEFT DE GOUDEN TIP?? Heb ze morgenavond nodig.....

Alvast bedankt voor je reactie!

I just love it....!!

2

Re: Kerstspekjes / spekkies sneeuwpop/kerstboom etc... WAAR??

Als je geen 2e hands-spekkies zoekt  :+ , mag de vraag gewoon naar taartdecoratie algemeen [MOVE] daarheen dus  ;)

3

Whahahaaa, thanx Karin! Niet goed over nagedacht, m'n hoofd zit vol spekkies  :D  (was het maar waar  ;) , dan had ik ze in ieder geval gevonden....)

I just love it....!!

4

bij de Albert heijn verkopen ze ze!

Groetjes Marleen

5

Meen je dat?? Ik heb ze hier niet gezien tot nu toe... Ik ga even naar de grote AH straks. Bedankt in ieder geval!!

I just love it....!!

6

xenos? Die heeft wel vaak van die dingen of Jamin?
Succes!

7

mamalein schreef:

Whahahaaa, thanx Karin! Niet goed over nagedacht, m'n hoofd zit vol spekkies  :D  (was het maar waar  ;) , dan had ik ze in ieder geval gevonden....)

:lol: ik hoop dat je ze gaat vinden  :Y
Heb even google gevraagd, maar die weet zo snel geen antwoord  :nooo

8

Pfffffftttt, nou ik heb ze hoor. Bij de HEMA!!!! Dus als iemand nog op zoek is... Een flinke zak voor 1,50 euro.

Alle AH's, Xenos, Trekpleister en Kruidvat gehad en toen als laatste de Hema binnengelopen en ja hoor   :D . Dus ikke = helemaal blij!!!

Thanx voor het meedenken iedereen!

I just love it....!!

9

Ik maak mn spekjes zelf, recept van bakker gekregen. Ze vinden mijn spekjes lekkerder dan gekochte!! super makkelijk te maken!!

10

Dat is ook leuk om te horen!! Misschien een receptje voor op het forum? Of wil je het niet openbaar maken???

Groetjes!

I just love it....!!

11

Ik ga het recept morgen of overmorgen op 't forum paatsen, heb mn receptenbundel aan vriendin uitgeleend!!! Hou het forum in de gaten!!!

12

olivia11 schreef:

Ik ga het recept morgen of overmorgen op 't forum paatsen, heb mn receptenbundel aan vriendin uitgeleend!!! Hou het forum in de gaten!!!

Leuk!! We wachten vol spanning af, haha. Misschien leuk om met de kids te doen in de vakantie....

Alvast bedankt!

I just love it....!!