Onderwerp: kerstsneeuwpop en heel veel konijntjes
Ik heb al verschillende kersttaarten gemaakt, maar van deze taart word ik echt heel blij.

biscuit (25 cm); gevuld met citroenkwark en frambozenjam, afgesmeeerd met citroen-bc.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstsneeuwpop en heel veel konijntjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb al verschillende kersttaarten gemaakt, maar van deze taart word ik echt heel blij.

biscuit (25 cm); gevuld met citroenkwark en frambozenjam, afgesmeeerd met citroen-bc.
Wauw wat een schatje zeg!! Heel erg mooi gepuzzeld met dat 3d effect!
daar wordt je zeker vrolijk van
mooi gedaan
wow wat is deze mooi zeg !! Welke klerustof heb jij gebruikt voor die 2 blauwe vlakken (grote achtervlak en waar de sneeuwpop op rust)?
Prachtig...ik zou hem niet opeten hahahah
Prachtig...ik zou hem niet opeten hahahah
Aaaah wat schattig
Prachtig!!!

Lief zeg!

heel erg leuk en vrolijk

In één woord Geweldig!
wow wat is deze mooi zeg !! Welke klerustof heb jij gebruikt voor die 2 blauwe vlakken (grote achtervlak en waar de sneeuwpop op rust)?
Dank je!
Ik heb van Wilton Icing colors voor de achtergrond : combi van Sky bleu en Royal bleu genomen en voor het plasje water: witte fondant en een beetje Sky Bleu, maar dan niet helemaal gemengd voor het marmereffect uiteraard! 
Super mooi en super schattig!! 
Bedankt voor jullie leuke reacties. Het werkt super motiverend!

Hij is ook wel reteschattig zeg!!
Hij is erg leuk, mag ik 'm bewaren? Niet voor dit jaar, maar wellicht voor volgend jaar.
heel erg mooi 
strak schattig taartje joh!!! prachtig gepuzzeld!
Leuk gedaan. Eeg mooi!
Groeten joyce
Heel erg mooi gedaan!

wat vind ik dit een schatje
grt Carla
Wat een leuke!! Ik vind hem echt helemaal geweldig!
Die ziet er echt leuk uit!!! 
ONTZETTEND leuk

Hij is erg leuk, mag ik 'm bewaren? Niet voor dit jaar, maar wellicht voor volgend jaar.
Ja hoor, je mag hem gerust bewaren. Veel plezier met het maken ervan volgend jaar. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstsneeuwpop en heel veel konijntjes