1

Onderwerp: Eerste Red Velvet

Ik ben overstag!!! Wat zijn ze lekker zeg!!! (ja, ik moet nog wat aan m'n spuitwerk werken.....)

http://i53.photobucket.com/albums/g73/wolliew/taarten/005.jpg

groetjes Wilma

Re: Eerste Red Velvet

Lekker hè  :9 .
Ziet er goed uit.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

Ziet er zalig uit. Welk recept heb je gebruikt als ik vragen mag?

4

Party-treats schreef:

Ziet er zalig uit. Welk recept heb je gebruikt als ik vragen mag?

Het recept van de site hier:)

groetjes Wilma

5

hmm krijg er al helemaal trek in red velvet is namelijk een van m'n favorieten :D  :9

walking on buttercreamclouds .....

6

Hmm... ziet er echt heerlijk uit!! Waarmee heb je de toef gemaakt; botercrème of iets anders?

7

Heel mooi! Wat voor toef zit er op. Ik heb ze ook op mijn lijstje staan maar ik moet nog even uitzoeken waar ik baksoda kan halen.
Ik vind de toef wel mooi zo hoor, past goed bij het cakeje.

Groetjes, Marleen!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog voor veel zoete (on)zin: www.zoetezinnen.nl

8

Baksoda kun je halen bij Etos. Zit in een groen doosje, en wordt verkocht als maagzout. (merk weet ik zo niet). Of bij de (ouderwetse) apotheek, waar ze zelf nog mengen.

9

het ziet er wel lekker uit, alhoewel ik het rood er ook een beetje eng uit vind zien

10

De toef is gemaakt met het recept wat onder het recept van de Red Velvet staat (snappen jullie het nog?)

Wat betreft dat rode, m'n dochter wilde ook alleen proeven met haar ogen dicht:)
Ik denk dat ik ze ook nog eens met zwart ga proberen!

groetjes Wilma