1

Onderwerp: gezocht kokoscreme recept

Hoi allemaal,,
Heeft iemand een lekker kokoscreme recept. En wat kan ik daar voor andere vulling bij maken. Ik wil namelijk 2 lagen in mijn taart maken. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van kokos, dus weet niet zo goed wat er lekker bij smaakt. Alvast bedankt voor jullie tips.

Groetjes,
Sandy

Wil je mijn taarten zien? www.sugarcake.mijnalbum.nl

2

Re: gezocht kokoscreme recept

chocolade (zoals bij een bounty)

3

of iets met ananas?

Pina colada......:9

Tropische verrassing :Y

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Haha Mirjam daar zat ik net aan te denken. Misschien ook een beetje rum drbij om het pina colada gevoel compleet te maken :cool:

Life is uncertain... do the wud first! ;)

5

Ik vind in het boek "Hoe word ik een goddelijke huisvrouw" (ja ja van Nigalla ;)) het recept voor een kokostaart met een kokoscreme-vulling, hierbij het recept voor deze vulling;

25 gram Gedroogde kokos
75 gram Zachtgeroerde boter
150 gram Gezeefde poedersuiker
1 eetlepel Malibu

Rooster voor het de vulling de kokos in een droge koekenpan die je zo nu en dan schud tot de kokos geurig en goudgeel is. Strooi de kokos op een bord om af te koelen. Roer de boter en de poedersuiker romig en klop er wanneer je een gladde luchtige pasta hebt de malibu door en de kokos.

Klinkt eigenlijk best lekker :).

Life is uncertain... do the wud first! ;)

6

Of met Bacardi coco... Iets met kokosmelk? (lust het ook niet hoor) Ik zou het gewoon door de gewone botercreme doen, heb er ook wel eens Sambuca doorgedaan MMMM :P

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.