Onderwerp: Nieuw maar al helemaal vertrouwd
Ik heb me gisteren eindelijk maar eens geregistreerd. Ik ben al weken aan het rondstruinen hier. Lezen, kijken, nog meer lezen, jammer dan je niet kan proeven ha, ha. Mijn eerste taart moet nog gemaakt gaan worden. Ik heb zaterdag een workshop hier in Friesland en heb er zo veel zin in. Ik bak al van kleins af aan taarten, brownies, cupcakes etc. Aan het grote versieren, decoreren heb ik me nog nooit gewaagd. Die sprong ga ik nu nemen. Waar ik alleen wel een beetje van schrok was hoe duur deze hobby is. Voordat je iets kunt maken, decoreren ben je al een vermogen kwijt. Ik probeer tweedehands aan spulletjes te komen maar dat is ook nog niet zo makkelijk, vind de prijzen dan toch nog wel hoog, er komen ook nog verzendkosten bij. Maar goed, niet meteen zeuren, uiteindelijk zal het wel een keer lukken om een leuk partijtje op de kop te kunnen tikken. Geduld is een schone zaak toch? Een andere hobby van mij zijn mijn 3 zwarte labradors. Ik ben een hele kleine fokster en heb nu met 2 honden 5 nestjes gefokt. De jongste wordt in januari pas een jaar dus die is nog te jong. Ik heb 3 kinderen in de leeftijd van 17, 19 en 21 jaar en ben gelukkig getrouwd. Helaas ben ik op dit moment al een paar kilo te zwaar dus eigenlijk kies ik een hele verkeerde hobby. Ik ben er echter van overtuigd dat anderen in mijn omgeving hier heel anders over denken. We zullen het wel zien. Ik zal mijn eerste zelfgedecoreerde taart hier wel opzetten en dan maar een horen wat de "deskundigen" er van vinden. Je kunt in ieder geval voldoende tips vinden op dit forum. Erg leuk en erg gezellig.