Onderwerp: [FEEDBACK] eigenlijk vind ik alleen t logo mooi gelukt
hai allemaal,
zoals de titel al zegt... eigenlijk vind ik alleen t logo mooi gelukt.
Neef wilde een taart voor zn verjaardag en zocht een 3-d ferrari uit op t internet ( zie je nou wel... ik had hem nooit alleen op t internet moeten laten) ... en ik kreeg ook een model auto mee.
Wel ff gewaarschuwd dat t zeer waarschijnlijk op een cars auto ging lijken ipv op een ferrari, maar dat kon hij hebben...fieuwwww
Ik heb lopen vloeken en damn wat was ik boos.. Ik reeg de taart natuurlijk niet volledig in vorm gesneden, want dan hield ik niet genoeg taart over ( moet voor 30 man). Vloekend en zuchtend tot in de nacht doorgewerkt..s ochtends ook nog ff de fine lining gedaan..en tja..toen was ik een klein beetje tevreden...maar dit is er wel een waar ik niet trots op ben.
ow..leuk detail...Toen ik hem s nachts in de ijskast zette.. ging t prima.. Uurtje later kijk ik.. en ik kon wel janken.. hele scherpe deuk in mn voorkant. Ik had niet goed opgelet of de taart wel paste.. vriend geroepen.. en t enige wat hij roept en doet is.. * TOP>>>dat is stoer zo een hoek.* graait de taart uit mn handen draait hem om en doet hem nog eens in de ijskast.. sjow..dan hebben beide kanten een hoek.
Thanx voor t kijken en sorry voor t lange verhaal