1

Onderwerp: [feedback] mijn allereerste strik en een voetbalveld

Mijn allereerste strik, ben er best trots op, maar hoor graag wat er beter zou kunnen...
http://simpsite.nl/userdata/26397/Home/PICT0311.JPG

En een voetbalveld. Had later spijt dat ik had gezegd dat ik het wel wilde doen, 6 taarten in 1 weekend is echt wel veel als je moet werken en 2 kleine kinderen hebt! Heb later nog wel 4 balletjes aan de zijkant geplakt, vond hem een beetje kaal...
http://simpsite.nl/userdata/26397/Home/PICT0300.JPG

Bedankt voor het kijken!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

2

Re: [feedback] mijn allereerste strik en een voetbalveld

Leuk gedaan hoor.

3

Ik vind je strik heel mooi gelukt, maar ik vind het persoonlijk een beetje een kale strik dus misschien volgende keer een leuk ander kleurtje stip erop ofzo of met een reliëfje werken. Maar nogmaals ik vind hem erg goed gelukt :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

4

Je strik is mooi,ik had er inderdaad ook nog wel iets opgedaan.
Maar 6 taarten per weekend, dat vind ik als beginnend hobbybakker  in één week  nog teveel.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

5

Wat een hoop taarten voor een weekend!

Strik ziet er netjes uit. Misschien dat je hem wat voller kunt doen. Ik doe zelf altijd ongeveer 19 lussen in een strik (2e laag 8, dan 6, dan 4 en dan nog 1). Hopelijk heb je er wat aan.

6

Je moet goed gepland hebben wil je zoveel taarten kunnen maken in een weekend :)
Erg leuk gedaan hoor. :Y
Als je de lussen van strik iets boller laat opdrogen lijkt je strik ook al weer wat voller.... ;)
Misschien kun je een volgende x een afwerkrandje onderaan je taart maken, dan lijkt de onderkant ook direct strak.

:thumb:  :thumb:  :thumb:

7

Dank voor de tips! 6 ga ik ook niet meer doen, teveel.

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...