1

Onderwerp: Even een snelle

hello kitty :P  :lol:  durfde het niet in de titel te zetten :o. Hij is voor een meisje waarvan ik steeds de kleertjes krijg die zij niet meer past. Ze was er helemaal blij mee. En dat snelle komt omdat onze dochter morgen ook jarig is en natuurlijk ook een taart van mama wil :lol:  en dat is deze geworden:http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 126882149/
Hij is trouwens gevuld met frambozen mbc , vanille mbc en een laagje 4 vruchtenjam
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4JUQ8J4K-D.jpg

Bedankt weer voor het kijken en het eventuele reageren!

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

2

Re: Even een snelle

Leuke, strakke taart!

Groetjes Barbara

3

heel leuk! ook dat strikje onderaan van de sierrand!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

4

Barbara schreef:

Leuke, strakke taart!

Op de foto lijkt ie strak maar ik had onwijs last van lucht onder mijn fondant heb ik nog nooit gehad maar ik denk dat het komt omdat ik na het kleuren gelijk ben gaan bekleden meest kleur ik een dag van te voren. Bedankt voor je reactie :Y

5

Wat een schatje!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

Het ziet er echt superstrak uit, mooie rechte rand ook bovenlangs  :thumb:

hij is leuk!!

ik ga gauw kijken naar muppet d'r taart! ;)

I never met a calorie I didn't like....

8

ook heeeeel mooi! lekker scherpe bovenrand! :thumb:  Doe je dat "gewoon zo" of met een rolletje fondant op de rand van je taart voor je bekleed en dán met smootheren het randje scherp maken???

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

9

Mooi gemaakt,en zeker een strakke taart. Wie geeft me tips om mijn taarten ook zo strak te krijgen?

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

10

Liekie schreef:

ook heeeeel mooi! lekker scherpe bovenrand! :thumb:  Doe je dat "gewoon zo" of met een rolletje fondant op de rand van je taart voor je bekleed en dán met smootheren het randje scherp maken???

ik gebruik bijna dezelfde methode als lori der how to alleen smeer ik iets dikker af want dat vind ik prettiger werken en ik smeer af met mbc 1-2-2verhouding dit werkt voor mij het best en het is nog lekker ook :Y  en idd smootheren tot je een ons weegt af en toe :lol: