1 Laatst bewerkt door Samarel (11-01-2008 08:51)

Onderwerp: Bruidstaart Help

Ik ga een bruidstaart maken voor mijn vriendin die binnenkort gaat trouwen. er komen ongeveer 200 mensen, heeft iemand enig idee hoeveel taarten ik dan moet ik dan maken?
(Ik heb in ieder geval 4, voor op de taartstandaard, die halfronde trap uit de webshop)

2

Re: Bruidstaart Help

Wat leuk zeg! Ik wacht met smart op mijn eerste bruidstaart... Mijn schoonzus en zwager trouwen dit jaar waarschijnlijk.... Ik lees met je mee. Succes, ben benieuwd hoe het wordt!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

3

Even een vraag, bak jij je taarten zelf of koop je ze kaal in, omdat je het over kopen hebt??

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

4

Je kan op zich toch vrij gemakkelijk uitrekenen hoeveel je nodig hebt? Aantal stukken dat uit een taart kan ruim nemen en dan tot 200 stukken. Dan weet je meteen hoeveel taarten je nodig hebt!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5

Als het om taarten gaat die bekleedt zijn met marsepein of fondant en vrij hoog kun je het schemaatje aanhouden van Wietske en Annette op www.felicitaartjes.nl daar staan een hoop taarten met het aantal stukjes erbij, kun je het zelf uitrekenen. Wel een hele hoop taart zeg voor 200 personen, jeetje!!
Veel sukses h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

petje schreef:

Wat leuk zeg! Ik wacht met smart op mijn eerste bruidstaart... Mijn schoonzus en zwager trouwen dit jaar waarschijnlijk.... Ik lees met je mee. Succes, ben benieuwd hoe het wordt!

Ja dit wordt ook mijn eerste :p hihi wel spannend, maar ik heb nog genoeg tijd om te oefenen gelukkig

7

paloma schreef:

Even een vraag, bak jij je taarten zelf of koop je ze kaal in, omdat je het over kopen hebt??

Nee ik ga ze zelf maken, geen idee waarom ik 'kopen' had getypt :S

8

petje schreef:

Je kan op zich toch vrij gemakkelijk uitrekenen hoeveel je nodig hebt? Aantal stukken dat uit een taart kan ruim nemen en dan tot 200 stukken. Dan weet je meteen hoeveel taarten je nodig hebt!

natuurlijk, best logisch eigenlijk haha

dat ik daar niet op gekomen was :p

9

Lara M. schreef:

Als het om taarten gaat die bekleedt zijn met marsepein of fondant en vrij hoog kun je het schemaatje aanhouden van Wietske en Annette op www.felicitaartjes.nl daar staan een hoop taarten met het aantal stukjes erbij, kun je het zelf uitrekenen. Wel een hele hoop taart zeg voor 200 personen, jeetje!!
Veel sukses h

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren