Onderwerp: [FEEDBACK] voor mijn zusje
Morgen is mijn zusje jarig, dus ik 'moest' een taartje maken
Dit is hem geworden....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] voor mijn zusje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen is mijn zusje jarig, dus ik 'moest' een taartje maken
Dit is hem geworden....
Ik vind het heel goed gelukt hoor Nanda....
Je zus zal erg trots op je zijn 
Leuk! Daar zal ze zeker blij mee zijn!
Hij lijkt alleen wel nat. Heb je er iets overheen gesmeerd of is het water?
Leuk! Daar zal ze zeker blij mee zijn!
ja het is nog wel een beetje nat. Er zaten nog heel wat poedersuiker resten op van het uitrollen. Dus ik heb de taart maar afgesmeerd met een beetje water, hoop wel dat het nog een beetje opdroogd 
Wendy83 schreef:Leuk! Daar zal ze zeker blij mee zijn!
ja het is nog wel een beetje nat. Er zaten nog heel wat poedersuiker resten op van het uitrollen. Dus ik heb de taart maar afgesmeerd met een beetje water, hoop wel dat het nog een beetje opdroogd
De poedersuiker moet je proberen om met een vochtig, niet nat, kwastje weg halen. Als het te nat is, kan het gaan smelten.
Zelf smeer ik het werkblad in met crisco en rol daar op uit. Dat werkt heel goed en je heb geen last van vlekken.
Ik zou er nu niets meer aan doen, omdat je dan kans heb op lelijke vlekken.
nanda33 schreef:Wendy83 schreef:Leuk! Daar zal ze zeker blij mee zijn!
De poedersuiker moet je proberen om met een vochtig, niet nat, kwastje weg halen. Als het te nat is, kan het gaan smelten.
Zelf smeer ik het werkblad in met crisco en rol daar op uit. Dat werkt heel goed en je heb geen last van vlekken.
Ik zou er nu niets meer aan doen, omdat je dan kans heb op lelijke vlekken.
Bedankt voor de tip. Ik Heb de taart nu al even een tijdje op het aanrecht staan, en het lijkt erop dat het ergste al aardig aan het drogen is. Maaruh, wat is crisco??? Kan je dat bij de webshop bestellen?
Wendy83 schreef:nanda33 schreef:ja het is nog wel een beetje nat. Er zaten nog heel wat poedersuiker resten op van het uitrollen. Dus ik heb de taart maar afgesmeerd met een beetje water, hoop wel dat het nog een beetje opdroogd
Ik zou er nu niets meer aan doen, omdat je dan kans heb op lelijke vlekken.Bedankt voor de tip. Ik Heb de taart nu al even een tijdje op het aanrecht staan, en het lijkt erop dat het ergste al aardig aan het drogen is. Maaruh, wat is crisco??? Kan je dat bij de webshop bestellen?
Dat is plantaardig vet en kun je daar bestellen.
Ik was vorige week bij intratuin, en daar haddenn ze een soort poeder dat , volgens een medewerkster daar, speciaal was om je fondant/marsepein op uit te rollen. Ben even vergeten wat het was, maar volgens haar kon je dat zo met een droog kwastje weer wegvegen. Heb het niet meegenomen, omdat ik bijna altijd op een stukje doorzichtig tafelzeil uitrol, en kleine onderdeeltjes meestal even in de diepvries leg voordat ik ze oppak. Maar misschien is het een mogelijkheid om dit poeder te proberen voor uitrollen. Er komt hier vast nog wel iemand voorbij die weet welk poeder ik bedoel.
Maizena werkt ook goed. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] voor mijn zusje