1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-12-2011 08:53)

Onderwerp: bolo-de-rosa fermosa

Als je bij Pinterest allebei dezelfde taart leuk vind, tja wat doe je dan??? nou dan ga je hem samen een keertje proberen! dus vandaag hebben wij (tirza en ik) een extreem leuke dag gehad waarbij we wel tegen de klok moesten vechten om nog een beetje een mooie daglichtfoto te kunnen maken... wat vinden jullie ervan? en de titel??? ach google translate is geduldig :lol:

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/399919912.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/399919918.jpg

p.s. op de foto zie je allemaal hobbels en bobbels, maar in het echt was ie veeeeel strakker ;)

http://94.100.118.238/1446550001-1446600000/1446597801-1446597900/1446597869_6_y815.jpeg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/384496_199576176793952_100002247126343_448364_1621609583_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: bolo-de-rosa fermosa

Schitterend! En wat een mooie kleur roze.

3

Prachtig exemplaar! Dus jullie kunnen wel vaker samen aan de bak. Detail: die pareltjes her en der maakt het fris, net waterdruppeltjes.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Wow, heel erg mooi

5

O wow, die is wel erg mooi!! :Y  :thumb:

6

hebbe!! zo mooi!

Erg mooi en die kleur  :thumb:  :thumb:  :thumb:

8 Laatst bewerkt door carol (10-12-2011 09:57)

waauauauauauauauauw wat GAAf en die kleur ,wat is deze mooi zeg,wat kan jij dat toch goed !!!!!!!!  :thumb:  : ,moet natuurlijk jullie zijn, ook Tirza  :thumb:
grt Carla

wat een verrassing...ik verwachtte een zwart wit grijze taart en toen ik het topic opende zag ik dus deze prachtige roze taart :Y

Wat een mooie kleur en wat een fijne (en dan bedoe ik fijn van dun hè) en mooie details op de taart.

PRACHTIG :thumb:  :thumb:

Geweldig!
Hartstikke mooi.
Alleen al van het kijken moet je glimlachen.
Super

11

prachtig!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

12

Ik vind hem extreem mooi...en ik vind jullie ook heel erg leuk :Y

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

13

mooie onderplaat ook  ;)

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

14

Bien schreef:

mooie onderplaat ook  ;)

k*t, denk ik dat ik eindelijk een reactie krijg van dé Bien op een taart.... heeft ze het alleen maar over de onderplaat... :s

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

15

Prachtig! Als ik dit toch zou kunnen..

16

wat een waanzinnig strakke taart! En zo mooi dun uitgerold die golven... hoe hebben jullie dat gedaan??

persoonlijk had ik een worstje gerold en dat gebruikt ipv de pareltjes  :+

jullie zijn een toppertjes team!!

17

Nathalie schreef:

wat een waanzinnig strakke taart! En zo mooi dun uitgerold die golven... hoe hebben jullie dat gedaan??

die golven zijn de spierkracht van Tirza en die worstjes hebben we gedaan eerst hoor, zelfs geheel in stijl.... maar toch maar voor de pareltjes gekozen...

18

Love it!!!!Es muy hermosa :Y

Be in love with what you have

19

ECHT HEEL ERG MOOI!!!! :Y  :Y
Lief zo met die pareltjesierrand!
En schattig ook dat ministapeltje! :)  :)

20

kwebbeltje schreef:
Nathalie schreef:

die golven zijn de spierkracht van Tirza en die worstjes hebben we gedaan eerst hoor, zelfs geheel in stijl.... maar toch maar voor de pareltjes gekozen...

ik had niet anders verwacht :lol:  O-)  welke fondant hebben jullie trouwens gebruikt?

21

bakels ;)

22

Wat een geweldige taart!! Hij doet me trouwens wel ergens aan denken.... :think:

Groetjes Ilse

23

wat gaaf!  Jullie hebben elkaar wel gevonden hè?  ;)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

24

ik..ik..ik...alles is eigenlijk al gezegd!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

25

Ik sluit me volledig aan bij de rest. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com