1

Onderwerp: te laat (webshop dicht)

Ieder jaar op 1 januari ontdek ik dat mijn dochter niet meer 'volgend jaar jarig is maar volgende week. Ik wilde dus even naar Drenthe rijden naar Ellens creative cake. Maar is dat een winkel of moet ik bellen voor een afspraak. Iemand die het weet?

marieke

2

Re: te laat (webshop dicht)

Op haar site staan dat je een bestelling kunt afhalen na een afspraak, ik zou dus maar even bellen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Echt waar? Had ik niet eens gezien. Suf zeg...

4

Oh dat wist ik ook niet...maar ja het is een uur rijden voor mij.
Dus ik wacht wel af tot de bestellingen vanaf 7 jan weer worden verzonden :Y

5

Je moet een afspraak maken. Ze geeft workshops en heeft daarnaast een klein winkeltje. Ze is meestal 's ochtends aanwezig. Dus gewoon ff bellen.

6

Haha, sorry hoor, maar wat h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

hilarisch, ik ben dus niet de enige :lol:. Ik ben 6 januari jarig en denk er ook pas standaard 2 januari aan om vrienden uit te nodigen voor mijn feestje. En vrienden heb ik wel nodig op mijn verjaardag, want anders blijf ik met al die taart zitten.

groeten,
Kippie

8

kippie schreef:

hilarisch, ik ben dus niet de enige :lol:. Ik ben 6 januari jarig en denk er ook pas standaard 2 januari aan om vrienden uit te nodigen voor mijn feestje. En vrienden heb ik wel nodig op mijn verjaardag, want anders blijf ik met al die taart zitten.

groeten,
Kippie

Ik heb nog niks 6 januari hoor! :lol:

Maar eh... 't is wel heeeeel herkenbaar!!! "Volgend jaar" klinkt ook zoooo ver weg!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9 Laatst bewerkt door kippie (02-01-2008 21:50)

Als het goed gaat, komt het allemaal goed :).
Morgen ga ik een strik maken, want die staat al heel lang op mijn wensenlijstje (al voor de forum-strik-rage) ;) .

Maar Koenie, bedankt voor het aanbod, of bedoelde je dat je taart komt eten :D

groeten,
Kippie

10

Wellicht te laat hoor, maar we gaan ipv maandag alweer morgen de eerste orders versturen!! Dus voor wie het nog zin heeft.... ? We hebben onze sluiting goed besteed aan het verhuizen en tellen en alles verliep voorspoedig. Vandaag hebben we internet op de nieuwe locatie gekregen en we gaan dus morgen vol nieuwe zin weer aan de slag!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

11

Dat heb je snel gedaan! Lekker joh, kan je gelijk weer aan de gang.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Nou Inge dat wordt wat spannend het meisje heeft zondag haar taart nodig! ( dikkie dik m

13

Wohoo Inge, ik heb gelijk een bestelling geplaatst, ik hoop dat ik em snel ontvang!

14

Heb alles in huis! Dus ga vanavond aan de bloemetjes.. Heb er helemaal zin in. Als in geen maanden een taart gemaakt (Ik leid niet aan een tekort aan hobby's zal ik maar zeggen). ...