Onderwerp: Waar is deze chocolade chips nog te koop?
Ik heb m ooit gekocht bij Jan Linders, daar is hij helaas uit het assortiment.
Op deze taart heb ik m gebruikt.
Groetjes en bedant!
Esther
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar is deze chocolade chips nog te koop?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb m ooit gekocht bij Jan Linders, daar is hij helaas uit het assortiment.
Op deze taart heb ik m gebruikt.
Groetjes en bedant!
Esther
bij Albert heijn hebben ze ze ook en anders bas van der heiden (als je die in de buurt hebt)
Albert Heijn? Kom ik dagelijks....nooit gezien!!!
Bedankt allebei!
kruidvat heeft ze soms ook, in 2of3 smaken. maar weet niet of ze er momenteel ook zijn.
Bij Albert Heijn hebben ze hem hier niet...BAAAAALLL!
Wibra en Bas van der heijden hebben we hier niet...BAAAALLL!! Nog meer suggesties?
Bij Albert Heijn hebben ze hem hier niet...BAAAAALLL!
Wibra en Bas van der heijden hebben we hier niet...BAAAALLL!! Nog meer suggesties?
Hij stond in het krantje van de Makro, moest meteen aan dit topic denken toen ik het zag.
Misschien heb je er wat aan..
Ieieiei...Makro is Ver ver weg.......Jammerrrr!
Ieieiei...Makro is Ver ver weg.......Jammerrrr!
Als de Markro 'm heeft heeft de Sligro het misschien ook wel?
Daar zou ik idd nog kunnen kijken!...Als ik maar niet 10 verpakkingen moet kopen dan...alhoewel...
Daar zou ik idd nog kunnen kijken!...Als ik maar niet 10 verpakkingen moet kopen dan...alhoewel...
vomar dirk van den broek en axion heeft ze ook regelmatig.
Jammer dat je geen wibra in de buurt heb want daar hebben ze ze in verschillende smaken.
Ik dacht dat ze het ook bij de Jumbo hadden..
Xenos wil ze ook nog wel eens hebben liggen.
Zag ze vandaag nog bij Dirx (de Bas v d Heijden drogist)
Ik stond gisteren bij de kassa van de Blokker en zag ze daar liggen, moest ineens aan dit topic denken. Daar lagen ze in 3 smaken overigens.
trekpleister.
Ik stond gisteren bij de kassa van de Blokker en zag ze daar liggen, moest ineens aan dit topic denken. Daar lagen ze in 3 smaken overigens.
Écht??? Ben al 2 keer naar t dorp gefietst door weer en wind...ga nog maar een keertje!! Hoop dat ze ze hier ook bij Blokker hebben...
Écht??? Ben al 2 keer naar t dorp gefietst door weer en wind...ga nog maar een keertje!! Hoop dat ze ze hier ook bij Blokker hebben...
Kletsnat geregend gisteren en ze hadden ze niet bij Blokker en Trekpleister......Baal!!!
Ik denk dat ik er maar van die milka daim dingen op doe...zijn ook niet vies...
Kletsnat geregend gisteren en ze hadden ze niet bij Blokker en Trekpleister......Baal!!!
Ik denk dat ik er maar van die milka daim dingen op doe...zijn ook niet vies...
Ze zijn vanaf morgen in de aanbieding bij de bas van der heijden. 1.59 per pak. 6 smaken volgens het boekje.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar is deze chocolade chips nog te koop?