101

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

Jawel hoor, bij de basiscartridge zitten ook letters (en een paar standaard teksten zoals "Happy birthday", "sweet", "bon voyage" en nog zo wat meer).

@Jultie: spannend! :D Hopen dat je niet lang hoeft te wachten (de mijne heb ik 18 november besteld en werd de 25e bezorgd, dus dat viel me reuze mee).

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

102

Voor mijn verjaardag is ie er in elk geval niet meer, want dat is morgen al. Maar ik vond het wel een goede reden om hem te bestellen.  O-)

Ik ga nu vast snuffelen in de Craftroom, want stel nou dat ie er over een week al is... aaaah droom droom!!

~ Never waste a good crisis... ~

103

ja zou super zijn als hij er over een week is :P ik ben ook benieuwd wanneer ik mail krijg dat hij al is verzonden...

104 Laatst bewerkt door Jultie (03-12-2011 17:06)

Erna schreef:

Bij de standaard zitten geen letters of wel?

Als je je aanmeldt op Craftroom en dan het programmaatje dowloaded dan kun je alle lettertypes vinden die je je maar kan bedenken.

Hoe je van de pc kunt snijden op de cricut weet ik nog niet, maar dat moet kunnen, anders hadden ze het programma natuurlijk nooit bedacht. :)

Hmm... het lijkt nu alsof je moet betalen voor de dingen die je via het programma maakt en dan wilt gebruiken. Ik lees nog even verder. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

105

ik had gezien dat je het via een usb kabel kan als je het dan via de pc doet dan stuur je het zo door naar de cricut maar ik heb niet gezien dat je ervoor moet betalen m'n vader had het programma als goed is al eraf gehaald :)

106

Als ik m binnen heb kijk ik wel ff hoe t werkt als ik er niet uikomt dan laat ik t je even weten ;))))

107

Dit topic gaat al heel lang niet meer over iets wat ook maar enigszins met V&A te maken heeft. Even ter kennisgeving voor wie het topic volgt: morgen (als in: zondag) vind je het terug in Keuken- en andere apparatuur.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

108

ik heb vandaag de mail binnen gekregen dat hij onderweg is! :P
spannend! :Y

109

O wanneer had je m besteld ik zaterdag zal ik binnenkort ook wel wat horen maar heb er ook 6 cartridges bij besteld ben benieuwd. Weet jij of er ook cursussen in worden gegeven ???? Ik hoor je nog wel spannend hoor

110

Mirzan schreef:

oooh spannend! ik heb 'm ook besteld. ietsje verder gekeken en heb nu voor 94 euro de grote cricut met holidaycartridge en gewone standaard cartridge.
Kan iemand mij vertellen waar jullie de omvormer gekocht hebben? Ik kan er wel 1 vinden voor 50 euro maar vraag me af of ze ergens goedkoper zijn?
Spannend allemaal dames, ik laat jullie weten wanneer de mijne binnen komt en volg jullie ook  :)  :)

Hoi,
Waar heb jij hem vandaan dan want bij cricutmachine kostte die 40 euro met 2 cartridges.
Nouja it is natuurlijk ook geen geld.
Ben benieuwd hoelang het duurt.

111

ik heb hem vrijdag avond besteld maar ik zag als vanwege de drukte dat het langer ging duren dus verwachte toch pas mail na het weekend.
weet ik niet of er workshops worden gegeven ik heb wel eens wat voorbij zien komen van mensen die bij mekaar een avondje gingen freubelen met de cricut.

112

oke,
ik wil ook een  :Y . maar kan geen 110 berichten gaan lezen.

@ desiree22: heb je mss een samenvatting waar je het beste kan kopen en wat het gaat kosten. en mss wat voor extratjes je erbij moet kopen   :D

alvast bedankt

gr´s
Hiba

113 Laatst bewerkt door Desiree22 (06-12-2011 01:18)

@ bibo6c

ik heb hem besteld op cricutmachine.com
daar is hij nu 35 euro je kan boven in aangeven in euro's is wat makkelijker als je wat wilt bestellen. ik was voor de verzendkosten 64 euro kwijt dat is wel duur maar ja in nederland ben meer als het dubbele kwijt haha. sommige hadden extra snijmatjes erbij besteld ik niet als het nodig is kan je het altijd nog kopen hier in nl maar ik heb de set met 2 cartridges die is dezelfde prijs! en ik had een extra cartridge erbij genomen die was ook in de aanbieding voor 9 euro
ik was intotaal 108 euro kwijt dus valt nog mee het is alleen afwachten wat de douane doet ze kunnen em vasthouden en dat je wat extra moet betalen is niet veel maar je kan ook de mazzel hebben en dat hij gewoon erdoor heen komt maar dat zie je vanzelf wel in je mail geloof ik ik zou zeggen snuffel even rond en kom je er niet uit dan hoor ik het wel.

p.s je moet wel met creditcard of paypal betalen ik heb met paypal betaald is net zoals ideal zeg maar.

Succes! ;)

114

@desiree22: thanks voor de info

nog een vraag(heeft niks te maken met C.C.)
toen ik net op het forum was kon je ergens hier op een plattegrond klikken om forumleden in je omgeving te vinden. die link kan ik nergens meer vinden. is het weggehaald of zo. ik ben namelijk op zoek naar bakvrienden in mijn omgeving  :o

gr's
Hiba

115

oow heb ik niet gezien ik had wel gezien onderaan het forum zie je wel plekken staan waar wat gehouden word. maar die plattegrond heb ik niet gezien want ik wou ook wel kijken naar mensen in de buurt :)

116

Ik heb in de afgelopen weken 2keer wat besteld bij  cricutmachine.com beide keren had ik het binnen een week in huis. :Y
De track code die je krijgt kan je volgen bij fedex.com.
Ik heb geluk gehad en hoefde beide keren niks bij te betalen aan betalen aan invoerrechten :lol:

117

Jultie schreef:

Pffff... die security code is kennelijk nogal hoofdlettergevoelig. Maar ik heb een account aan kunnen maken!!!

Hoe is het je uiteindelijk gelukt???
Ik heb een account aangemaakt, maar nooit iets van een sec. code ontvangen of gezien.

Ik kan wel een nieuw wachtwoord opvragen, komt ook netjes in mn mail, maar heb een invalid login zegt ie.
Maak ik een nieuw account aan krijg ik de melding bestaat al (zelfde naam gebruikt)
Kan je me helpen?

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

118

Die van mij is nu ook met de post mee:)))) jippie kan niet wachten.
Wonen er mensen in de buurt van het westland ( naaldwijk) is wel leuk om dan een keer wat uit te proberen.gr chantal

119

margriet schreef:

De track code die je krijgt kan je volgen bij fedex.com.

Kijk, dit wist ik nog niet, dank je wel! :)

Ingevoerd, hij staat op vrijgave internationale zending in Ridderkerk, ooooooo dat kan nooit meer lang duren......  :D

120

Heb hem ook vrijdag avond besteld en kreeg vanacht een email dat hij onderweg is. Ben benieuwd.

121

Even een vraagje: ik heb even geprobeerd hoe ver ik zou komen met bestellen en dat gaat allemaal goed (heb nog niet écht besteld). Alleen nu lees ik van enkelen van jullie dat jullie hem door FedEx laten bezorgen. Zelf kon ik dat niet. Hij geeft aan dat er een geldige postcode moet zijn en accepteert die van mij niet.

Wat hebben jullie als postcode ingevoerd? Alleen de cijfers? Of moet er NL voor ofzo? Ik geloof dat ik alle combinaties wel geprobeerd heb maar misschien ben ik er eentje vergeten...  :s

122

Ik stuiter, bij mij komt ie vandaag binnen!!!

Status staat nu op: "Op FedEx voertuig voor bezorging"!!!

Yeaaaaaaaaaahhhh ik lig bij de voordeur, voor als jullie me zoeken  :lol:

123

annick67 schreef:

Ik stuiter, bij mij komt ie vandaag binnen!!!

Status staat nu op: "Op FedEx voertuig voor bezorging"!!!

Yeaaaaaaaaaahhhh ik lig bij de voordeur, voor als jullie me zoeken  :lol:

Ik mis hier het 'vind ik leuk' knopje dus dan maar zo :)

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

124

Bij fedex moet je trace code invoeren die je krijgt in de mail waarin staat dat het verzonden is.
Postcode hoef je niet intevoeren.

125

Heb ik de knoop doorgehakt om hem te bestellen heb ik bij paypal ook een creditkaart nodig. Die heb ik dus niet.
Hoe hebben jullie dat gedaan?