501

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

op de mijne wacht ik al wat langer maar dat is altijd al aangezien op een eiland woon maar nu zie ik dit staan, weet iemand wat dit betekend:

Date/Time Activity Location DetailsDec 12, 2011 6:44 PM
Clearance delay
MADRID ESClearance instructions from the importer are required.Dec 11, 2011 7:17 AMIn transitMADRID ESPackage available for clearanceDec 10,

502

evelien1001 schreef:

op de mijne wacht ik al wat langer maar dat is altijd al aangezien op een eiland woon maar nu zie ik dit staan, weet iemand wat dit betekend:

Clearance delay
MADRID ESClearance instructions from the importer are required.Dec 11, 2011 7:17 AMIn transitMADRID ESPackage available for clearanceDec 10,

Ik heb ook geen flauw idee kan het zijn dat die misschien bij de douane staat kan zijn dat er een lading word gecontroleerd en dan duurt het langer?
Succes gr chantal

503

geen idee evelien! inklaring instructies van de importeur zijn noodzakelijk. wie is dan de importeur? jij? kun je niet eens bellen? misschien willen ze weten wat er in zit, douane controle? succes!!!

liefs marieke

504

de mijne is onderweg en heeft de douane gepasseerd.......kan niet wachten tot mijn werkdag voorbij is!!!!!

505

mariekepieke schreef:

oeh, pauline! de mijne ook...  :lol:  vannacht uit parijs naar ridderkerk gereden, wel een beetje een omwegje ;)
staat er bij jou ook International shipment release achter?
succes met wachten  :D

Hoi Marieke,

bij mij staat er ook International shipment release achter.
Voor mij is het niet eens zo'n omweg want Ridderkerk is hier maar 20 minuten vandaan. Dus ik denk dat ik vanavond al wat kan gaan proberen. Ik zou eigenlijk naar de kerstmarkt gaan maar als ik moet kiezen tussen de kerstmarkt in de regen of de cricut weet ik het wel.
Volgende week mag ik een taart voor een partnerschapsregistratie maken en het lijkt me wel wat om daar van die mooie teksten en harten op te doen. En ik denk dat ik wel even moet oefenen. (Ik zoek dus gewoon een reden om te oefenen haha)

Groetjes Pauline.

506

o, in transit! Tendered to authorized agent for final delivery. nog even... ik zou wel al willen weten of ik iets moet bijbetalen... zou ik dat al ergens kunnen zien?

liefs marieke

507

nee, kun je niet zien. Als je moet bijbetalen is dat aan de deur.....direct! dus heb je geld op zak??? Kan waarschijnlijk ook wel met pin of machtiging.
En je kunt de tekst ook in het nederlands zetten.....is misschien iets duidelijker.

Bij mij staat dat hij op

Op FedEx-voertuig voor bezorging

dus bijna!!!!

508

ik heb eigenlijk niet zoveel tijd om er mee aan de slag te gaan vanwege een opleiding. ik heb m dan maar voor de heb. misschien volgende week dan ga ik een dagje naar een collega en die houdt ook van taarten, misschien kunnen we dan wat aan gaan rommelen...

liefs marieke

509

haha, dat zijn heel wat smachtende cricutvrouwen  :+ 
ik gok erop dat ze een mobiele pin hebben
ik had nog niet gezien dat je het ook op nl kan zetten

liefs marieke

510

gewoon de nederlandse fedex pagina

511

Jaaaaaaaa, hij is afgeleverd en geen extra kosten!!!!!!

512

yeah! super jacqueline... zo snel! ik woon iets verder weg...
veel plezier ermee. ben je al op alle knopjes aan het drukken???

liefs marieke

513

Wat fijn Jacqueline. Heb je hem toch een dag later dan ik. Maar gelukkig heb je hem!! Ben je al aan het freubelen? Ik hoop dat zo mijn fondant binnen komt dan kan ik ook aan de slag! Hij staat al klaar. Haha!!

514 Laatst bewerkt door Jacquelien1980 (16-12-2011 11:57)

ik zit nog op mijn werk......ben de patienten aan het opjagen dat ze harder moeten fietsen ;)
Nee, ik heb mijn laatste patient om kwart over 3, dus rond 4 uur race ik naar huis!!!!

Oja Marieke, die van mij komt vanuit Veldhoven.....andere regio blijkbaar.

515

evelien1001 schreef:

Clearance delay

Als het goed is staat hij nu bij de duoane en wordt het pakketje gecontroleerd. Het duurt dan langer.

Groetjes Puck

516

Jaaaa!!!! Een half uur geleden is mijn cricut bezorgd. Ik ga nu alles lezen en vanavond lekker uitproberen als de kleinste op bed ligt.

Groetjes Pauline.

517

veel plezier ermee! wat woon ik toch in een uithoek  :(

liefs marieke

518

Ik wil even iedereen die inmiddels ook zijn Cricut heeft ontvangen feliciteren!  :D

Morgen ga ik weer prutsen, vandaag 2 taarten maken voor een stapel.  Ik hoop dat het me morgen lukt om mooie letters te maken voor die taart, zo niet, dan ga ik gewoon ouderwets met de clickstix aan de slag. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

519

yessss  :D
ik heb m ook, uitpakken maar!!!

liefs marieke

520

mariekepieke schreef:

yessss  :D
ik heb m ook, uitpakken maar!!!

;) we hebben ook een ander forum geopend voor tips aan elkaar ;) veel plezier

521

ik kom eraan...  :P

liefs marieke

522

Vanmiddag even de cricut cake uitgeprobeerd en het ging redelijk.
Kan altijd beter natuurlijk!
http://i49.photobucket.com/albums/f294/Dodi1972/PICT0850.jpg

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

523

Elba en Gino schreef:

Vanmiddag even de cricut cake uitgeprobeerd en het ging redelijk.
Kan altijd beter natuurlijk!
http://i49.photobucket.com/albums/f294/Dodi1972/PICT0850.jpg

ziet er goed uit
wat heb je gebruikt en hoe heb je de cricut ingesteld wil graag alles weten  ;)

liefs semmy

524

:( nog steeds zijn ze niet leverbaar :( ik wil er ook een :( iemand die hem toevallig niet meer wil hahahahahahaha. weinig kans hahahahahahahahaha

525

Die van mij heb ik eindelijk kunnen traceren. En hij is al in nederland. Kan niet wachten tot er iemand aan de deur staat met maar liefst twee pakketten!!!

Ik hoop dat ze maandag komen maar ik heb hem in ieder geval eindelijk gevonden!

Groeten joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.