476

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

Dot schreef:

kabeltje heb ik ook, en een decochoc- en frosty vel versneden met van alles uitproberen... maar ik zie wel al aardig wat strepen op de mat en bij nalezen zag ik dat je de mat na ong 30x moet vervangen... dat loopt dan toch aardig op.
Dus nu wil ik nog wat matten gaan bestellen, nu ze nog in de aanbieding zijn. Dat scheelt toch aardig...

Hanneke, doe jij een topic openen? Of heb je het al gedaan dat ik hem ms niet kan vinden??

Bedoel je deze?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=177443

Ik probeer morgen ook weer eens verder te kijken. Al wel geprutst in Cricut Craft Room maar nog zonder de machine aan te koppelen (tijdgebrek).......

477

Hoe koppel je de machine aan de cricut? Met wat voor kabeltje?

~ Never waste a good crisis... ~

478 Laatst bewerkt door Dot (14-12-2011 15:12)

de laptop aan de cricut bedoel je?? daar heb je een usb-kabel voor nodig die aan de ene kant vierkant en de andere kant plat is...
zal even een fotootje zoeken...

http://www.fralioshop.nl/images/PIXMANIA%20USB%20kabel%20A%20mannetje-B%20mannetje.jpg

Groetjes, Dorothea.

479

annick67 schreef:
Dot schreef:

kabeltje heb ik ook, en een decochoc- en frosty vel versneden met van alles uitproberen... maar ik zie wel al aardig wat strepen op de mat en bij nalezen zag ik dat je de mat na ong 30x moet vervangen... dat loopt dan toch aardig op.
Dus nu wil ik nog wat matten gaan bestellen, nu ze nog in de aanbieding zijn. Dat scheelt toch aardig...

Hanneke, doe jij een topic openen? Of heb je het al gedaan dat ik hem ms niet kan vinden??

Bedoel je deze?

Ik probeer morgen ook weer eens verder te kijken. Al wel geprutst in Cricut Craft Room maar nog zonder de machine aan te koppelen (tijdgebrek).......

nee Annick, we hadden het over een nieuwe cricutfreubelafspraak. Ik las eea op het forum, dat die dagen/avonden al eens georganiseerd zijn, maar ja, toen hadden wij allemaal (van dit topic dan) nog geen cricut en ik denk, dat iedereen nu ook wel graag van elkaar zou willen leren....
Dus Hanneke zei, dat het bij haar kan, maar het kan ook bij mij... we willen dus inventariseren, wie er interesse zou hebben.

Groetjes, Dorothea.

480

Mijn man werkt bij de marechaussee, hij heeft voor mij nagevraagd bij de douane hoe het werkt met invoerbelasting....
Invoerbelasting wordt over het bedrag gerekend wat de winkel beschrijft op het pakketje, dat is dan 10%. Hierover wordt dan nog normale belasting gerekend van 19%. Dus over het eerste bedrag 10%, dat berdag tel je dan op bij het beschreven bedrag en over dat totaal gaat nog 19%.
als je die belasting moet betalen, dan gebeurd dat aan de deur! Dus als je dat niet hebt gehoeven, dan komt het ook niet meer! Ik heb het hem 2x laten vragen.......dus weet het voor 99% zekerheid!

481

nou, dat is helemaal fijn, bedankt Jacquelien voor het navragen!!

Groetjes, Dorothea.

482

Zo'n kabeltje zit ook aan mijn printer (Hewlett Packard), het lijkt een (vrijwel) vierkant kabeltje waarvan de linker- en rechterbovenhoekjes zijn verwijderd.

483

Ik heb ook wel meedoen met zo'n freubelmiddag/avond. Kunnen we elkaar mooi helpen.

484

annick67 schreef:

Zo'n kabeltje zit ook aan mijn printer (Hewlett Packard), het lijkt een (vrijwel) vierkant kabeltje waarvan de linker- en rechterbovenhoekjes zijn verwijderd.

Ja zo'n kabeltje is het.

groetjes Hanneke

485

Dot schreef:

zullen we meteen een topic starten voor inventarisatie?? Er schijnen al vaker zulke freubelmeetings geweest; maar toen wist ik nog niet, dat ik er nu ook 1 zou hebben...

Dot, zal ik een freubel topic starten in het midden of het oosten van het land

groetjes Hanneke

486

Dot schreef:
annick67 schreef:
Dot schreef:

Bedoel je deze?

nee Annick, we hadden het over een nieuwe cricutfreubelafspraak. Ik las eea op het forum, dat die dagen/avonden al eens georganiseerd zijn, maar ja, toen hadden wij allemaal (van dit topic dan) nog geen cricut en ik denk, dat iedereen nu ook wel graag van elkaar zou willen leren....
Dus Hanneke zei, dat het bij haar kan, maar het kan ook bij mij... we willen dus inventariseren, wie er interesse zou hebben.

Ik snap/zie/lees het, sorry.....

487

goed idee zo'n cricutfreubel afspraak tot nu toe ook nog steeds aant het klooie haha heb net m'n gumpaste enzo binne gekregen dus wou morgen weer even aan de slag ik moet baby cupcakes maken dus hoop het het enigzins even wil gaan lukken :P
misschien dat we er dan met meer mensen er beter mee overweg kunnen komen :P weet nog niet wat alle knopjes inhoud...

488

Bij deze zijn er ook mensen in zuid holland omgeving naaldwijk die een cricut hebben en willen freubelen.
Ik hoor het graag ;)
Gr chantal

489

Desiree22 schreef:

goed idee zo'n cricutfreubel afspraak tot nu toe ook nog steeds aant het klooie haha heb net m'n gumpaste enzo binne gekregen dus wou morgen weer even aan de slag ik moet baby cupcakes maken dus hoop het het enigzins even wil gaan lukken :P
misschien dat we er dan met meer mensen er beter mee overweg kunnen komen :P weet nog niet wat alle knopjes inhoud...

We houden elkaar op de hoogte.
Ben benieuwd met de gumpast ik hoor t van je
Gr;)

490

Hanneke, Dot, Desiree, ik doe mee  :lol:

Liefs, Zanoni

491

Joepie als het goed komt de mijne vandaag!!!
Ben alleen ziek, dus uitproberen lukt vandaag niet. Dan morgen maar en anders het weekend!

Ik wil ook meedoen maar moet eerst kijken of het haalbaar is qua afstand. Maar anders doe ik heel graag mee!

492

:thumb:

493

JAAAA mijn cricut is er ook!!! Stuiter stuiter!! De gratis cartridge zat er ook bij. Joepie!! Heb er nu dus 4 dus kan wel even vooruit!

Nu alleen nog even een stekker zoeken. Ik ga hem zaterdag denk ik uitproberen.

494

claudia schreef:

JAAAA mijn cricut is er ook!!! Stuiter stuiter!! De gratis cartridge zat er ook bij. Joepie!! Heb er nu dus 4 dus kan wel even vooruit!

haai haai hoe heb jij die gratis cartridge erbij gekregen
ik heb ook de code ingevuld en bij mij ging er 8,98 van het totaal bedrag af maar ik heb geen cartridge erbij gehad
heb hem gister binnen gekregen en baalde wel toen ik zag dat hij er niet bij zat

495

sammymentha schreef:
claudia schreef:

ik heb ook de code ingevuld en bij mij ging er 8,98 van het totaal bedrag af maar ik heb geen cartridge erbij gehad
heb hem gister binnen gekregen en baalde wel toen ik zag dat hij er niet bij zat

Je moest wel de cartridge in je winkelwagentje doen.

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

496

Yes, de mijne en die van mijn zus zijn vandaag ook binnengekomen.
Van het weekend maar eens gaan uitproberen!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

497

Jelle85 schreef:
sammymentha schreef:
claudia schreef:

Je moest wel de cartridge in je winkelwagentje doen.

dat dacht ik al toen ik hem binnen kreeg
dat is balen zeg maarja niets aan te doen
ben al heel heel heel erg blij dat hij binnen is  :D

498

Ik blijf vandaag de hele dag thuis want mijn cricut is nu in Ridderkerk en vanavond rond zes uur is de aflevertijd. Maar ik heb hier ook al gelezen dat het soms eerder is dus ik ben heel benieuwd. Nu snel de tips en trucks weer lezen en uit mijn hoofd leren.

Groetjes Pauline.

499

oeh, pauline! de mijne ook...  :lol:  vannacht uit parijs naar ridderkerk gereden, wel een beetje een omwegje ;)
staat er bij jou ook International shipment release achter?
succes met wachten  :D

liefs marieke

500

Die van mij zou voor 18 uur bezorgd worden en kwam 12.10 uur. Lekker op tijd dus!
Hoop dat hij bij jullie ook lekker op tijd komt. Kunnen jullie ook lekker freubelen!!