1 Laatst bewerkt door Shorty (31-12-2007 16:54)

Onderwerp: Hoi

Ik ben ook al surfend hier terecht gekomen. Ik woon en werk in Amsterdam. Ik vind koken erg leuk, en taarten bakken en decoreren lijkt me wel iets. Ik kom er maar net bij kijken hoor. Ik kan tot nu alleen nog maar bakken uit een pakje.. :o

Ik kom hier nog vaak terug om me te verlekkeren aan alle mooie dingen die jullie maken!!
Greetz

Re: Hoi

hoi shorty,
welkom bij de club!
je zult zien eenmaal hier terecht gekomen ben je niet meer weg te slaan!

veel plezier met bakken en vergeet geen fotos te plaatsten hoor!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3

hoi shorty, niet alleen verlekkeren hoor, ook gaan bakken en vooral gaan decoreren, zoooooooo leuk en zoooooooooooo verslavend

heel veel plezier in ieder geval

Alles goed???? nee 3 fout

4

Dank je wel Lune en Dutchdecorator!

Het is een van mijn voornemens dat ik hiermee wil gaan experimenteren. Ik had ook een ander voornemen en dat is afvallen...hopelijk krijg ik geen conflicten met deze voornemens hahahaa
Groetjes!

5

hoi shorty, heel veel bakplezier gewenst en laten zien wat je maakt hoor.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

Oei! Ik ben nog lang niet toe aan alles wat jullie hier doen joh!!
Eerst maar een workshopje volgen denk ik :)

7

Gewoon proberen, de meeste van ons zullen niet verwacht hadden dat ze het zouden kunnen, ik niet ieder geval.

Welkom op het forum!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

8 Laatst bewerkt door Shorty (02-01-2008 19:00)

Bedankt voor het vertrouwen Bien. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik zou moeten beginnen...dus ik ben nu alles hier op het forum aan het lezen enzo....soms gaat er een belletje rinkelen, soms weet ik mijn god waar niet waar het over gaat:)

Trouwens die paars/groene stapeltaart van jou,  vind ik G E W E L D I G!! 
echt mijn complimenten!
Helemaal in mijn kleurtjes...vooral paars ben ik helemaal weg van!!

9

Heee Shorty,

ook van mij een hartelijk welkom op deze site en bij dit gezellige - en tevens verslavende - forum!

En tuuuurlijk kom je vaak hier terug om je te verlekkeren... maar heee: zelf ook aan de slag he, met bakken en decoreren! Ik ben benieuwd... succes!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Dank je Koenie.
Ik ben wel erg enthousiast geraakt van al dat moois hier!
Jullie krijgen mijn creaties in de toekomst wel te zien....hoop ik....:)