Onderwerp: Tand Shower
Vandaag een tand shower georganiseerd voor mijn kleine prinsesje! Het is een culturele feest wat we met een lekkere taart compleet hebben gevierd..Heb ook lekkere koekjes gebakken van een tand vorm!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tand Shower
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag een tand shower georganiseerd voor mijn kleine prinsesje! Het is een culturele feest wat we met een lekkere taart compleet hebben gevierd..Heb ook lekkere koekjes gebakken van een tand vorm!

Heel leuk!
Wat is een tand shower eigenlijk? Ik vind je koekjes heel mooi en herkenbaar.
De taart en koekjes zien er erg leuk uit!! Klinkt best leuk een tand shower! Ben ook wel benieuwd wat het precies is.
Ik ben ook wel benieuwd naar de tand shower!. Met je tanden onder de douche?. Nee grapje, ik denk dat het een soort van thema is over tandjes krijgen?
Het is bij de mensen van Turkse afkomst een traditie wanneer een kindje het eerste tandje heeft dit te vieren.
Ik vind het en hele leuke traditie.
Ook een hele mooie taart, echt leuk gemaakt.
leuke traditie en ook een leuke taart, gefeliciteerd met de eerste tand als ik dat zo mag zeggen 
Had nog nooit gehoord van een tand shower, klinkt eigenlijk wel leuk.
De taart en koekjes zien er in ieder geval heel leuk uit.
Had er ook nog nooit van gehoord, vind het wel een mooi idee! 
Oh, ik dacht als je de eerste tand eruit had
Maar daar is de kleine meid nog wat te jong voor geloof ik
Wel een leuke taart zeg! En een leuke traditie, was bij mij nog niet bekend.
Prachtig taart!
Ook hele leuke bedankjes
Ellerine saglik, cok guzel olmus!
Pinar'in ilk disi hayirli olsun... 
Zo wat een prachtige taart, en wat een leuke traditie.
Erg Leuk! 
Hey dames, Iedereen bedankt!!
Sorry dat ik zo laat reageer, maar het is inderdaad een traditie: als de eerste tandjes door gekomen zijn vieren we dit met als doel dat de rest van de tanden ook makkelijk en netjes door mogen komen, Uitgenodigden feliciteren ons met de eerste tandje en wensen haar dan ook dat ze net als haar mooie witte tanden een mooie leven mag lijden.. Ze krijgt dan ook cadeautjes, eigenlijk net als bij een verjaardag krijgt ze het alle aandacht.. Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd, maar het is zeker een leuke traditie..
Iedereen nogmaals bedankt en liefs!!
xxx
Trouwens Ze heet Pinar, dat zal wel duidelijk zijn:) Op de koekjes heb ik haar naam ook gestempeld en "disim cikti" betekent: mijn tand is doorgekomen, maar in het turks is dat gelukkig niet zo lang anders zou ik dat niet kunnen stempelen;)
Wat een leuk feest! En wat een leuke taart!!
HAllo
Wat leuk zo'n taart.Waar kan ik het eigenlijk bestellen. GA die koekjes ook maken maar daar versieren me marsepein hoop dat dat wel kan.
Abide
Abide: je kan hem nergens bestellen:) ik heb het zelf gemaakt;) succes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tand Shower