Onderwerp: Nog tips voor dit pietje?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog tips voor dit pietje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

misschien een kadootje ergens op het dak erbij
de mond iets kleiner, dus gewoon kin omhoog duwen, en de pupillen en witte stipjes op dezelfde plaats.. hij kijkt nu een beetje scheel
leuk verder!

Zo, heb hem wat aangepast, hij komt nog op een taart, dus dat kadootje komt er nog wel ergens....die ogen hoorden scheel, maar was ook de eerste feedback van manlief, dus heb ze nu maar aangepast. En de mond kleiner gemaakt, ik vind hem zo wel beter eigenlijk, nog tips?
Nee hoor, lekker zo laten, hij is super leuk! 
Ik wilde zeggen dat als je z'n gezicht iets ronder maakt, hij waarschijnlijk iets liever overkomt. Maar op de 2e foto vind ik dat al iets beter.
Groetjes, Paula
ja beter zo! doe het ook nog niet zo lang dus zie het niet zo heel snel 
Oke, verder geen tips? Dan laat ik hem zo denk ik........(ben nog steeds niet helemaal tevreden over die mond, vraag me af of ik het wit niet beter weg kan laten en de mond dicht kan laten.....)
Oke, verder geen tips? Dan laat ik hem zo denk ik........(ben nog steeds niet helemaal tevreden over die mond, vraag me af of ik het wit niet beter weg kan laten en de mond dicht kan laten.....)
Dat probleem had ik ook bij mijn Sint- taart.... Ik heb de mond er toen afgehaald en er lekkere volle lippen op geplakt, stond een stuk beter!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog tips voor dit pietje?