1

Onderwerp: blauwe vulling?

ik ben voorbereidingen aan het maken voor een geboorte taart met nijntje zilver. Dus de buitenkant is erg licht, nou wilde ik voor de binnenkant kijken voor een blauwe vulling (het wordt een jongentje)

Weten jullie welke vulling ik daarvoor kan gebruiken? of welke ik blauw kan kleur?

2

Re: blauwe vulling?

het enigste wat ik zo kan bedenken is. De biscuit blauw kleuren. Of vullen  met blauwe botercreme.
Succes ermee!!

Groetjes Gerien

3

o dat zou ik inderdaad ook kunnen doen de biscuit blauw kleuren, thnx voor je tip!

en welke vulling zou daar bij kunnen? sorry voor mijn vragen maar dit is pas mijn 3e taart  :o

4

M&M's sorteren en dan de blauwe in de vijzel fijn maken (dan krijg je dus wel bruine binnenkant door het blauw heen....Maar het blijft aardig zichtbaar en blauw!).  = jammie!!!

Suc6!!

I just love it....!!

5

wat je wilt, de kleurstof geeft verder geen smaak aan de biscuit.
Kijk eens bij
http://www.deleukstetaarten.nl/recepten/4/Vullen/

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

6

thnx mamalein, dat klinkt erg lekker

thnx SweetTooth ik ga in de lijst even kijken

:)

7

Swiss merinque botercreme blauw kleuren. Deze is echt heel lekker.

Ik had roze gemaakt van het weekend voor op de cc

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

8

Ik kleur eigenlijk alle vullingen (van botercreme) en dan bijvoorbeeld met bokkepootjes vulling!

Groetjes Puck

9

Hihi blauw! Ja ik ken t.. Moet wel zeggen... Blauw eet vreemd hoor een blauwe taart! Maar wel leuk!

K kan ook niets anders verzinnen!

Sorry

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!