1 Laatst bewerkt door Nelleke Stam (27-11-2011 12:36)

Onderwerp: Here is Nelleke

Hallo allemaal,

Vandaag dan eindelijk aangemeld voor het leukstetaarten forum. Hoe het in vredesnaam allemaal werkt.... we gaan het meemaken...

Ik ben een fanatieke cupcake & taarten bakster. Ongeveer 6 maanden geleden heeft deze verslaving grip op mij gekregen

Reden voor aanmelden van dit forum was een workshop bij Eline over kaboutertjes...
Inmiddels is mijn taart ook af en wil ik jullie graag de resultaten  laten zien, maar heb ik geen idee hoe ik hier een afbeelding moet uploaden..... Nou ja, dat komt dan nog wel

Re: Here is Nelleke

Welkom om het leukste forum van nederland! :Y
Leuk dat je erbij bent.
Als je op het forum kijkt onder het blokje "over de site" dan kun je daar alles vinden over foto's plaatsen enz..

:)

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

Hallo Nelleke welkom op dit forum. Als je helemaal bovenin de zoekfunctie gebruikt kan je bijna alles vinden.

4

Heee Nelleke! Hoi hoi zwaai zwaai! Gezellig dat je er ook bent!  :Y Het is op het forum wel te vinden hoe je foto's plaatst hoor, kijk maar hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=8723, staat er heel uitgebreid op uitgelegd!  :Y Want we willen natuurlijk allemaal je mooie Plop taart zien!  :lol:

Ook handig om te weten: als je ingelogd bent, dan vind je bovenin een tab 'mijn berichten'. Daar staan alle onderwerpen die jij hebt aangemaakt of waarin je hebt gepost, en kan je in 1 oogopslag zien of iemand gereageerd heeft op je topic.

Ook handig: bij je profiel je website invullen! Dan verschijnt er ook een tab 'website' bij al jouw berichtjes, en kunnen mensen lekker snel je mooie website bekijken!  :Y  :thumb: