1

Onderwerp: nog een verslaafde

Hallo allemaal,

Ik ben Hilde, 36 jaar, moeder van 2 bengeltjes o-) en sinds kort taartverslaafd!
Heb enkele weken geleden deze site ontdekt en sindsdien me suf gelezen. De stoute schoenen aangetrokken en een aantal spulletjes in de webshop besteld en zelf aan de slag gegaan.
Meteen een lief boltaartje voor de verjaardag van een vriendin gemaakt en met het restant (ik durfde voor de 1e keer de hoeveelheden niet te vertrouwen) nog een harttaart. Ik was superblij met het resultaat (en dat voor iemand die tot nu toe nog geen biscuit kon bakken wat rees...), want ze warenniet alleen mooi geworden, maar ook superlekker! (chocobiscuit met 1 laag sinaasappellikeurcreme, getopt met een knapperig laagje pure choco en 1 laag chocoladelikeurcreme,getopt met sinaasappelmarmelade :9 ).
Het boltaartje dus aan mijn vriendin gegeven (en daar meteen geproefd), maar de harttaart bleef maar op het aanrecht staan, totdat mijn vriend hem maar mee naar zijn werk heeft genomen. Sindsdien elke week van zijn enthousiaste collega's taartbestellingen gehad....mama heeft een nieuw carriere :)!

2

Re: nog een verslaafde

Hoi Hilde welkom bij ons taartenmutsen.......en het duurt niet lang meer voordat je alleen nog maar over taarten kan praten (totdat je de verveelde gezichten ziet en je toch maar op een ander onderwerp overgaat) en aan taarten kan denken.
Ook dit forum is redelijk verslavend.

Trouwens voordat ik hier terecht kwam was ik niet verder gekomen dan zandkoekjes bakken met de kinderen en er staat nou 4 bolletjes en een pot champagnecreme in de keuken te wachten.

Heel veel taartplezier

Alles goed???? nee 3 fout

3

welkom hilde....
je hebt je taartjes zo mooi beschreven maarrre we maken altijd fotro's voor in de taartenparade..hopelijk ben je dat niet vergeten.is nl erg leuk en leerzaam...
dus hopelijk zien we ze bkort nog..
veel bakplezier...ps succes je kan zo in de taarten aa bij ons allemaal (verslavend)

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

4

Hallo!

Ook van mij een hartelijk welkom op deze site en dit gezellige forum.

Je beschrijft je enthousiasme... eh... superenthousiast! Ik ben daarom extra benieuwd naar de foto's!

Volgende keer alsjeblieft niet vergeten te fotograferen (of misschien had je dat wel gedaan en krijgen we ze alsnog te zien?) en ze daarna te plaatsen in de Taarten Parade!

Blijf lekker veel plezier in het bakken en decoreren houden he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl