1

Onderwerp: Botercréme met roomkaas erdoor kan je daarmee afsmeren?

Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd of je met Botercréme met roomkaas erdoor kan afsmeren, heb lekker recept op 24 Kitchen gezien alleen daar gebruikte ze natuurlijk geen fondant eroverheen.

2

Re: Botercréme met roomkaas erdoor kan je daarmee afsmeren?

Weet het niet zeker , is dit room gebaseerd op slagroom ?? dan zou ik het met fondant niet doen, marsepein wellicht wel , misschien weet iemand anders dit zeker,  hiermee is je vraag geupt

Taart groetjes Ellen

3

Nee van die roomkaas als philadelphia ;) Ik heb het niet gedurft en omdat de taart af moest gewoon botercréme 1:1 gebruikt :)

Maar als iemans het anders het weet, dan hoor ik het graag want dan weet ik het voor de volgende keer  :cool:

4

gaat prima heb het deze week nog gedaan!

Een dag zonder zoet is geen lach op mijn snoet<3
http://curlycreative.wordpress.com

5

Zelf zou ik er, ivm smeltgevaar, niet voor kiezen. Vaak ligt er een laagje vocht op de kaas als je het doosje open maakt. Dat vocht kan ook in je bekleding trekken  :s

Daarnaast moet je de taart ook in de koeling bewaren omdat het een zuivelproduct is. ff nieuwsgierig  O-)  maar waarvoor wil je eigenlijk roomkaas gebruiken?

6

ik heb het een keer per ongeluk gedaan( met monchou), omdat ik nog niets wist van 1:1 BC. Dat is toen goed gegaan. Maar als het niet voor mezelf was, zou ik er niet meer op gokken.

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!