1

Onderwerp: Hoe Cupcakes bewaren?

Ik weet niet of ik hier goed zit maar dat hoor ik anders wel :)

Ik wil graag weten hoe je het beste cupcakes kan bewaren. Het geval is dat ik het voor kerst wil gaan maken. Aangezien 1e kerstdag op zondag valt, en ik op zaterdag moet werken, moet ik het dus vrijdag maken, maar met alleen folie wordt het zo snel droog en dat vind ik zonde.

dus hoe kan ik het beste cupcakes bewaren? in bakjes, tupewaire of hoe schrijf je dat? XD of iets anders? ik bewaar dat soort dingen nooit langer dan een dag omdat het anders oud wordt. Dus iemand enig idee? :)

Ik danku zeer.

2

Re: Hoe Cupcakes bewaren?

Normaal hoor je dat dus niet  :s
Als je na het lezen van de rubriekstitels en regels niet zeker weet of je goed staat, kun je je berichtje zelf melden: dan kijken wij (moderatoren) ernaar........

Vragen over bewaren mogen in taartdecoratie algemeen: [MOVE] daarheen dus.

3

Excusses, mijn beeld is vergroot sinds kort en dat kijkt niet prettig, ik weet niet hoe ik het kleiner moet krijgen, ik heb er dus overheen gekeken.

4

Hoi
Ik bewaar het altijd gewoon in een taart doos.
Dan blijven ze bij mij zeker 4 dagen echt lekker.

Have a Nice day!

5

Je bedoeld zoeen kartonnen doos? komt daar geen lucht bij dan? =3 ik heb helaas geen taartdoosje is er iets anders wat ik wellicht kan gebruiken om het vers te houden?

ik doe ze in een gebaksdoos en dan een vuilniszak erom heen en goed dicht knopen
blijven goed vers hoor

7

dianaatstyle schreef:

ik doe ze in een gebaksdoos en dan een vuilniszak erom heen en goed dicht knopen
blijven goed vers hoor

Bedankt voor de tip :D