1

Onderwerp: Mijn cakepop gemaakt met de cakepopmaker!

Ik ben gisteren aan de slag gegaan met de cakepopmaker. Cupcakemix gaat idd het beste en dan 3 minuten, met het vorkje allemaal omdraaien en dan nog 1 minuutje... Ook voor het eerst met candymelts gewerkt, maar wat gaat dat makkelijk in vergelijk met witte chocolade!!! De pops kunnen dus weer op de kaart ;-)

http://i42.tinypic.com/ankhs4.jpg

Heel simpel, maar het was dan ook om te proberen!

2

Re: Mijn cakepop gemaakt met de cakepopmaker!

piece of cake  ;)

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Mijn cakepopmaker is onderweg !! Had gehoopt hem vandaag te krijgen maar zal voor na het weekend zijn :(

Ik wil hem echt uittesten! :) Zelf cakepops maken had ik opgeven.. Teveel prutswerk.

4

Ik denk er ook over om er een aan te schaffen, maar twijfel nog.

Ziet er wel strak uit, klinkt ook erg simpel

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

5

mooi hoor!!

Ik heb hem woensdag binnen gekregen en niet meer twijfelen gewoon doen,het is echt zo`n fijn apparaat om mee te werken!!

6

ik heb ook een cakepopmaker!! ideaal! moet wel goed uitkijken dat de deksel er goed op zit anders word het een ufo :lol:

Wat ik wel jammer vind is dat je ze dan niet meer kan vullen..
maar luchtig is ook lekker!!

7

francesca schreef:

ik heb ook een cakepopmaker!! ideaal! moet wel goed uitkijken dat de deksel er goed op zit anders word het een ufo :lol:

Wat ik wel jammer vind is dat je ze dan niet meer kan vullen..
maar luchtig is ook lekker!!

Heb in een ander topic wel gelezen dat iemand ze heeft gevuld. Klein sneetje erin en met een dun spuitmondje gevuld, en dat laten uitharden in de vriezer en dan als het goed hard is, de chocola eromheen.

8

Ziet er goed uit, ben er over aan het denken, heb eigenlijk nog nooit cakepops gemaakt, omdat het me zo'n gehannes leek.....:-)