Onderwerp: barbietaart
kan iemand mij de benodigehden vertellen van het maken bij een barbietaart 3d wilton wonder mold kit ik ga dit voor het eerst doen vandaar
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » barbietaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan iemand mij de benodigehden vertellen van het maken bij een barbietaart 3d wilton wonder mold kit ik ga dit voor het eerst doen vandaar
Wat bedoel je met "benodigdheden"?
330 gram funcakes mix
5 eieren maat M
33 ml water
6 ons fondant of marsepein,wil je veel plooien dan 6,50 of 7 ons
een barbie pinpopje
en eventueel fondant voor de versieringen in kleur
dat was het oja en de oven op 175 graden en 45 minuten bakken
even na 45 min. met een sateprikker in het midden prikken en de zijkant als de satestok droog is is die goed
dank je wel bianc22, ik heb mijn taart nu in de oven staan spannend zo voor de eerste keer
ik wil ook cupcakes gaan bakken kan dat ook van die biscuit mix of moet ik daar speciale cupcake mix voor gebruiken???
nee daar moet je cupcakes mix voor nemen ,ik gebruik altijd funcakes cupcake mix
laat je nog even horen hoe je barbie is geworden
succes ermee
kijk zo zijn we weer een stukje verder er zit ook zo'n kant randje aan die bh weet jij wat daar voor gebruikt word en ik moet huidskleur fondant hebben doe je dan wat bruin met wit mengen
je ziet wel ik ben nog echt een beginner maar ik vind het zooooo leuk ben nu al aardig veslaafd aan het worden ik zal je nog de foto van mijn barbietaart sturen die was echt super en mijn valentijn taart van gisteren is nu al op nu een taart voor mijn man het weekend maken is geslaagd voor zijn 1e monteurs diploma mijn huis ruikt onderhand elke week wel naar taart hahahahahhahah
nou groetjes
nancy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » barbietaart