Onderwerp: rose/witte geboorte cupcakes
hallo, deze geboorte cupcakes heb ik als cadeautje meegebracht toen ik op kraamvisite ging, ze zijn van marsepein gemaakt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » rose/witte geboorte cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo, deze geboorte cupcakes heb ik als cadeautje meegebracht toen ik op kraamvisite ging, ze zijn van marsepein gemaakt
Smelt, wat ziet dat er lief uit. Strakke uitvoering hoor 
Wat een mooie cupcakes, echt schattig!!
Groetjes Darlene
Heel schattig!
Heel mooi!
Ik moet in januari 120 geboorte cakjes maken voor een meisje! Mag ik vragen waar je die stempel met voetjes en fles heeft vandaan? 
dank je,
de afdrukjes zijn van een setje van Patchwork Cutter Baby Lion & Nursery heb ik al een poosje geleden gekocht hier in de webshop, weet niet of ze die nog hebben , er zijn ook leuke afdrukjes te krijgen bij de action,misschien ook wel een tip om daar te gaan kijken
dank je,
de afdrukjes zijn van een setje van Patchwork Cutter Baby Lion & Nursery heb ik al een poosje geleden gekocht hier in de webshop, weet niet of ze die nog hebben , er zijn ook leuke afdrukjes te krijgen bij de action,misschien ook wel een tip om daar te gaan kijken
Bedankt! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » rose/witte geboorte cupcakes