Onderwerp: [Feebback] weekend parade:bol, bol, baby-blauw
hai allemaal,
ff flink aan de slag geweest dit weekend.
Blanda 20 met oa icing bloemen en parelmoer. Heb me flink druk om de taart lopen maken,, moiest een soort bruidsidee worden..hmzz.. met een boltaartje..Kwam er dus niet geheel uit.. maar vind hem best leuk geworden.

Blanda 20 met structuurmat...jahhhh ik geloof dat het me eindelijk gelukt is.. geen scheuren in t fondant en geen weggestreken motiefje. Flink lopen etteren met de strik..hij bleef niet plakken.. niet met icing..niet met tylose..uiteindelijk met een gruwelijke dot icing wel blijven plakken..( iemand nog andere plaktips???)

Geboortetaartje voor kleinzoon van collega.. kikkers zijn omdat haar dochter ( de mama dus) vroeger ook altijd kikkers had en de babykamer ook vol met kikkers zit. Er was een baby onderweg via de post..maar die is denk ik weer terug met de ooievaar dus heb er maar 1 geboetseerd..Ik ben wel trots dat ik geen afwerkrandje nodig had met deze taart. Maar sjucht wat kwam die scheef uit de oven.. en ff vergeten ..t is chocobisc en die krijg ik nooit zo mooi hoog.

Inspiratie via t forum. Thanx for watching