Re: HOW-TO: Mini appeltaartjes
Ik las in de boodschappen deze week..
dat er ook iemand verkruimelde bitterkoekjes op de bodem legde...
dit absorbeerde ook de vocht uit de appels...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » HOW-TO: Mini appeltaartjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik las in de boodschappen deze week..
dat er ook iemand verkruimelde bitterkoekjes op de bodem legde...
dit absorbeerde ook de vocht uit de appels...
Haal ze net uit de oven en ze zijn super goed gelukt!
Om het deeg goed in de vorm te krijgen, steek ik ze van te voren uit met en uitsteker.
Je hoeft ze dan alleen nog maar een beetje in de vorm te drukken.
Ik heb ze voor de verjaardag van mijn dochter gemaakt, het is gisteren goed ontvangen door de visite. Ik vond ze zelf ook erg lekker. En zo fijn dat het na een half uurtje gaar is.
Heerlijk
ze zijn zo leuk, net gemaakt en nu 24 mini appeltaartjes
Thanks voor de tip
deze ga ik onthouden!!
zou je ze ook kunnen verwarmen dat je ze sóchtends maakt en onder het eten nog even weer in de oven zet?
deze ga ik onthouden!!
zou je ze ook kunnen verwarmen dat je ze sóchtends maakt en onder het eten nog even weer in de oven zet?
Ja hoor dat is geen probleem, leuk dat iedereen ze zo lekker vindt!
Heerlijk sla ze ff op
Klinkt heerlijk alleen jammer dat de foto's weg zijn!!!
inderdaad jammer
Kijk gewoon even in de allereerste Mjam!
Moet je die wel hebben
deze ga ik maken!
Ik heb deze vanochtend gemaakt. Heb er een paar verkruimelde pepernoten onderin gestrooid. Neemt ook het vocht op, en geeft een lekkere smaak. Was een tip die ik hier heb gelezen.
bedankt, ga ik zeker een keer doen!
Wat een leuk recept! Ook leuk om samen met de kinderen te maken.. gaan we vanmiddag gelijk doen!
Klinkt heerlijk!
Ik moet een bijdrage leveren met de feestdagen bij de familie en dit wordt zeker de mijne !!
Ik heb ze ook al een paar x gemaakt en ik vind het echt een super lekker recept Jammie...
Maar nu wil wilde ik een appeltaart maken maar wel dit recept. Hebben jullie een idee welke maat springvorm dit heerlijk recept is?
o lekker,ga ze zeker een keer maken
taartgroetjes Carla
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » HOW-TO: Mini appeltaartjes