Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste boetseersel....Best aardig gelukt!!
Pagina's 1
ik vind hem super!!!! zeker voor een eerste keer echt heel erg mooi hoor!
Hij is leuk!!!
Leuk hoor, heel mooi voor een eerste boetseersel.
!
super schattig!!!!
Super mooi gelukt en heel lief!
Tip: draai eerst heel goed ballen zodat alle lucht en lijntjes uit je marsepein of fondant zijn.
Hartstikke lief en mooi !!
Tnxx @Gerdad......Zag op de foto idd lijnen en vouwen....
Hij is leuk 
Wat schattig! Mooi gedaan!! 
Tnxx you guys !!!! Complimentjes doet een mens goed.... 
Ehmmmm girls dus ghehe 
Zo dat is goed gelukt zeg.
Ik vind je paardje heel erg leuk. Maar is dit wel de bedoeling? Bij ons op school moeten de kinderen ook surprises maken, maar er wordt uitdrukkelijk aan de ouders gevraagd, om de "hulp"te beperken tot aanmoedigen, en stimuleren. Nu weet ik niet hoe dit bij jullie geregeld is, maar persoonlijk zou ik het niet prettig vinden als alle kinderen met iets zelfgemaakt aan zouden komen, en 1 kind een (Welliswaar heel erg mooie) surprise mee zou nemen die door z'n moeder is gemaakt. Misschien kun je hem, met dit paardje als voorbeeld, zelf iets laten knutselen?
Mijn zoon en knutselen....???...Dat gaat um dus niet worden...Met al zijn goede wil zal zijn ADHD dat niet toe laten. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor...
Het is de bedoeling dat ik het paardje maak ( al heb gemaakt) en hij mag zelf ( als ik hem er bij kan houden en hij niet uit zijn dakkie gaat) een blanda van 12 cm bekleden...En dan komt mag het paardje er bovenop....Op een mooi onderbord en een mooi ingepakt kadootje er naast en mijn zoon kan met een mooi presentje en een trots gevoel naar school toe gaan. .....Mijn zoon kent zijn eigen beperkingen wel aardig en wil graag ook met iets moois op school komen..Dus een beetje boel van hem en een beetje hulp van mama!!!.... 
Prima opgelost zo dan, dacht ik toch. Was ook niet als commentaar bedoeld hoor, maar je kent zelf ook vast wel de gevallen waar de kinderen met de mooiste kunstwerken op school komen, en waarvan later blijkt dat ze er zelf niets aan hebt gedaan.
Ik vatte het ook niet op als commentaar hoor en snap heel goed wat je bedoeld......entje gaat lekker een bolletje bekleden en we zien wel wat er van komt....En het paardje krijgt ie van mij!!. Mijn Mijn zoon is altijd diegene die op school komt met iets wat net voor de deur uit elkaar valt ...maar hij heeft het iig deels zelf gemaakt...!! 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste boetseersel....Best aardig gelukt!!