Onderwerp: Gebakjes
Wat vind ik het altijd leuk om gebakjes te maken, vooral als je de vrij hand hebt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat vind ik het altijd leuk om gebakjes te maken, vooral als je de vrij hand hebt
Die zien er mooi uit ! Heb je de zijkanten ergens mee afgesmeerd tegen uitdrogen ? Ben een beetje nieuwsgierig 
Zo iets staat bij mij ook op het programma deze week.
Je hebt ze mooi gemaakt! Nog tips?
(ik ga ze ook alleen aan de bovenkant bekleden, niet echt nagedacht over uitdrogen
)
Als je ze bewaard in een taartdoos zal het wel meevallen toch? En anders direct opeten!!
Vind ze trouwens prachtig!! 
MMmmmm, ziet er goed uit.
Ik heb ze gister gemaakt en vanmorgen pas gesneden en gedecoreerd, ben ook altijd bang voor uitdrogen, maar nog nooit klachten gehad.
@Joan: zijkanten heb ik niet afgesmeerd.
Wat een gezellig gezicht! En zo strak mooie kleurtjes ook.
Ik heb ze gister gemaakt en vanmorgen pas gesneden en gedecoreerd, ben ook altijd bang voor uitdrogen, maar nog nooit klachten gehad.
Heb jij ze ook bevroren gesneden?
Ik ben dat nl van plan omdat dat qua planning beter is en omdat ze dan volgens mij beter te snijden zijn.
Jeetje wat mooi Linda, je hebt er zeker geen over? ik kom hem graag op halen want ze zien er heel erg lekker uit.
Welke vulling heb je gebruikt?
Prachtig versiert ook. 
Wat zien ze er mooi uit! 
linda1 schreef:Ik heb ze gister gemaakt en vanmorgen pas gesneden en gedecoreerd, ben ook altijd bang voor uitdrogen, maar nog nooit klachten gehad.
Heb jij ze ook bevroren gesneden?
Ik ben dat nl van plan omdat dat qua planning beter is en omdat ze dan volgens mij beter te snijden zijn.
Nee ik heb m niet bevroren gesneden.
Jeetje wat mooi Linda, je hebt er zeker geen over? ik kom hem graag op halen want ze zien er heel erg lekker uit.
Welke vulling heb je gebruikt?
Prachtig versiert ook.
Vulling was praline creme met frambozenjam en stukjes witte chocolade.
Wow wat mooi zeg!doe je eerst een lange lap bekleden en dan snijden?Of bekleed je ze een voor een.
Wow wat mooi zeg!doe je eerst een lange lap bekleden en dan snijden?Of bekleed je ze een voor een.
eerst bekleden en dan snijden idd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren