1

Onderwerp: Wondercake

Ik kwam hier in de webshop wondermix tegen. Nu heb ik daar zo'n 20 jaar geleden (jeetje ik word oud :s ) al eens kennis meegemaakt en ik heb destijds ook zo'n wondercakepan gekocht. Maar in mijn herinnering was dat een lowfat product wat binnen 3 minuten in de oven stond en wat erg chemisch smaakte. Je moest het met een hoop zoetigheid  "pimpen" anders hoefde niemand het.
Is dat nog steeds zo?

2

Re: Wondercake

Heb je het over de amandel wondermix van funcakes? Want dat is niets van dit alles wat je hier boven beschrijft. En ik vind het ontzettend heerlijk en mijn ccs van deze mix worden ook enthousiast ontvangen tenzij ze liegen hahaha.
De wondermix waar jij het over hebt ken ik niet. Maar dat ligt miss weer aan mijn leeftijd hihih.

Ja die had ik gezien die amandel wondermix.
Wat ik bedoel was een mix waar alleen wat water bij hoefde en je mocht het maar heel korte tijd mixen. Het ging in een aparte aluminium cake pan met een klein kokertje in het midden, leek net een soort tulbandvorm maar dan groter en het kokertje in het midden was veel smaller. Ze noemden het ook wel "Angelfood". Nou er was niets engelachtigs aan  :nooo oh ja en je mocht het blik beslist niet invetten.

4

Oh ok dan is de amandel wondermix iets beslists anders en superlekker!

5

Wat is dan Wondermix van FunCakes.....Maak je daar ook gewoon biscuits van ofzo??

6

dat is een cakemix met amandel smaak. Dus kan je gebruiken voor je cupcakes etc. Echt een aanrader vind ik :)

7

Heeeeeel erg lekker,
en de stroopwafelcakemix van Funcakes ook  :Y

Ik ben sowieso fan van de funcake bakmixen

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

8

Melina schreef:

Oh ok dan is de amandel wondermix iets beslists anders en superlekker!

Ja, mijn GROTE GROTE favoriet !!  :Y  :thumb: